Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
frukost en toast och julskinka, kaffe lunch lax och julskinka, kaffe mellis ett thai-soppa med ananas, lite julskinka mellis två en grillad korv med ketchup och senap (inget bröd) middag en toast och julskinka
Hm udda har redan min matdag planerad inför morgondagen
Imorgon blir det
frukost: Blåbärsyoughurt
lunch: kyckling och baconröra baguett
middag: Potatisgratäng, nån köttbit med kryddsmör och stekt majs (ska köpa köttbiten imorgon så får se vad dom har för roligt)
Samma här, synd bara att jag råkade gå på nitten köp 2 för och spara nån kr. Jätte bra när det är typ pommes och liknande som jag knappt gör av med ett kilo på ett års tid ^^
Haha jomen eller hur. Vi har saker i frysen som säkert legat där långt längre än rekommenderat... men vi äter och äter och hittills har inget smakat skumt iaf^^.
Frukost: Havregrynsgröt med äpple, kaffe med mjölk.
Mellan: Te med mjölk.
Lunch: Två rågbrödsmackor med ost och paprika, ett päron och ett glas vatten.
Efter gymmet: Ett kokt ägg, några bitar paprika och ett glas juice.
Middag: Hemgjord lasagne, mitt livs första helt egentillverkade! Blev gott, men inte riktigt så gott som jag hade hoppats på... Sallad och småtomater samt ett glas mjölk till.
Fika: En liten bit blåbärspaj med glass, en kopp te med mjölk.
Enligt ShapeUp Club har jag 87 kalorier kvar att stoppa i mig, tror jag skippar det dock...
frukost julskinka lunch julskinka, morotsmos, senap och ketchup, vatten mellis en easy life måltidsbar caramel, vatten middag en toast med ost och julskinka, morotsmos, senap och ketchup, vatten efterrätt 2 äpplen och en handfull bondgårdskex
Frukost: Inget
Lunch: Inget
Mellis: En apelsin, en miniglass
Mellis nr 2 : En drickjoghurt, en smörgås med ost.
Middag: Kyckling/pasta sallad, en red bull
Snacks : en hel kartong vindruvor
Kvällsmat: Blir nog en smoothie på vaniljyogurt,frysta blåbär och lite socker
lunch julskinka, avokado, broccoli och en rostad macka med paprika-philadelphia. mums. fika en kopp koffeinfritt kaffe mellis ett och ett halvt äpple middag falukorv, avokado, ketchup och morotsmos, vatten efterrätt ett halvt äpple och bondgårdskex
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.