Vad har ni för videokamera?

Qodrofenia

Trådstartare
vet att det tidigare funnits trådar om vanliga digitalkameror.Men kunde inte hitta någon om digitala videokameror...(heter det så?):o
Såå ni som filmar era hästar mm och lägger upp filmerna på nätet sedan .. vad har är det för typ av kamera ni har?
vad är bra vs dåligt med den?
prisklass?

lägg gärna in en filmsnutt så man får se :)

Sv: Vad har ni för videokamera?

:confused: kom igen nu :banana:

ni får gärna lägga in en film som är filmad inne tex ridhus/stall
och ute ..

Jag har använt min digitalkamera, Konica Minolta Z5, världens dyngkamera... funderar på att köpa en ordentlig digitalvideokamera

filmer från mig har du ju sett en hel del av :angel:

Jag (eller min sambo rättare sagt) har en Casio exlim 7.2
Det blir jätte bra kvalite, jag har sett mina filmer på en STOR tv och det ser riktigt j*vla bra ut (kvaliten alltså!)

haha ja nog har jag sett filmer från dig allt ;)

har du tittat på någon digitalvideokamera som du skulle kunna tänka dig att köpa?

Inte än tyvärr men eftersom jag går här på fotoskola just nu ska jag prata ihop mig lite med ena läraren här. Han är en riktig fena på kameror och så är han rena "tabellmästaren"

han köper inte den första bästa utan kan sitta två veckor och gå genom rekomendationer, prislistor, egenskaper m.m. innan han bestämmer sig för att köpa

frågar man lite snällt så kan han nog ta fram den bästa kameran till bästa pris... dyrast är ju inte alltid bäst :)

min kille är lika dan fast han sitter i någon månad (han satt ca 1/2 år innan han köpte plasman)

Tycker det är lite dåligt med svar i den här tråden:(
Det läggs ju upp filmer på buke så gott som dagligen.Vore ju jätte trevligt tycker jag om ni som brukar lägga upp filmer berättar vad ni har för kamera och vad den kostade och vad ni tycker om den.

Ska försöka haffa honom imorrn om han är där nånting, har honom bara måndag-onsdag

:banana:

jag kan se om jag har någon film som jag kan lägga upp

Jag filmar med min vanliga digitalkamera, en HP Photosmart R717.

Känns meningslöst att lägga upp någon film eftersom photobucket (som jag använder) drar ned kvaliteten avsevärt.

jag måste säga att programet som spelar upp filmerna inte visar den bästa kvaliten av filmerna

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 602
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 914
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 802
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare