Vad har jag hittat??

pepp

Trådstartare
screenshot_20170603-070523_5932469fe087c3544151c5e1.png

Jag tänker knark av nåt slag??

När jag flyttade in här så kom det lite skumma individer och snokade i en bod när dom trodde jag inget såg, det visade sig att dom letade på fel ställe efter pulvret som jag fö. hittade långt senare och slängde i pannan. Kåken hade stått obebodd flera år och fungerat som "brevlåda".

Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga:D
Det är lite mer imponerande än den lilla lilla påsen med maja som hunden och jag hittade. Nån tonåring i kvarteret blev säkert besviken när gömman med cigg,"grönt" och tuggummi var länsad.
För att inte tala om att det var lite pinsamt att ringa polisen och be dom hämta det. "Alltså det är pyttelite, men nu finns ju mina fingrravtryck på lådan - Jag trodde det var en geocatch..."

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Typexempel är säkerhetsprövning av något slag, men jag tänker att det är mer utbrett än så, därav den mer allmänna frågan. Med ”behövt”...
17 18 19
Svar
379
· Visningar
12 200
Senast: Angel
·
Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 097
Senast: anonymys22
·
Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: escodobe
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka