Vad har jag hittat??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 95
  • Visningar Visningar 9 988

pepp

Trådstartare
screenshot_20170603-070523_5932469fe087c3544151c5e1.png

Jag tänker knark av nåt slag??

När jag flyttade in här så kom det lite skumma individer och snokade i en bod när dom trodde jag inget såg, det visade sig att dom letade på fel ställe efter pulvret som jag fö. hittade långt senare och slängde i pannan. Kåken hade stått obebodd flera år och fungerat som "brevlåda".

Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga:D
Det är lite mer imponerande än den lilla lilla påsen med maja som hunden och jag hittade. Nån tonåring i kvarteret blev säkert besviken när gömman med cigg,"grönt" och tuggummi var länsad.
För att inte tala om att det var lite pinsamt att ringa polisen och be dom hämta det. "Alltså det är pyttelite, men nu finns ju mina fingrravtryck på lådan - Jag trodde det var en geocatch..."

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
456
Kropp & Själ Använder ni spikmatta? Vilket märke har ni? Upplever ni någon förbättring av något slag?
Svar
10
· Visningar
474
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Det här växer i min gräsmatta. Ser ut som tjockt gräs eller någon slags stjälk, men inga blommor i nuläget. Någon som vet vad det är?
Svar
16
· Visningar
786
Senast: Mia_R
·
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka