Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har du hittat det?
Extremt klantigt om det är narkotika.På gatan tillsammans med ett id-kort och ett Swedbankkort.. ska lämna in till polisen. Blev bara nyfiken vad det kan vara för nåt
Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantigaExtremt klantigt om det är narkotika.
Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga
Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga
Extremt klantigt om det är narkotika.
Flöt de iland vid Haschstena?Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga
Flöt de iland vid Haschstena?
"Flummare blir dummare" är ett fint gammalt talesätt.Alltså att man blir klantig är liksom en bieffekt av narkotika...
Ja det har du rätt i. Tänkte att det var hårt pressat men ser mer ut som lappar.Det där är definitivt inte hasch. Jag tippar på LSD, jämför med denna bilden från Google.
Vad får dig att tro det? Vet du ens hur hasch eller LSD ser ut?Det där är definitivt inte hasch. Jag tippar på LSD, jämför med denna bilden från Google.
Det är lite mer imponerande än den lilla lilla påsen med maja som hunden och jag hittade. Nån tonåring i kvarteret blev säkert besviken när gömman med cigg,"grönt" och tuggummi var länsad.Vi har hittat två sopsäckar fulla av färsk cannabis en gång, så folk är klantiga
Vad får dig att tro det? Vet du ens hur hasch eller LSD ser ut?
Hasch kommer normalt in i Sverige i kakor, och de går inte att dela i så tunna bitar. Det pyntas definitivt inte med mönster efter delning så som på bilden som TS länkade.Vad får dig att tro det? Vet du ens hur hasch eller LSD ser ut?
Nä man kan tycka det...Lämpligtvis yttrar man sig inte i trådar där man har 0 koll.