Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efterfestat med Westlife på ett hotellrum, har nog en hel del gjort men lite udda kanske.Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort.
Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller t.o.m. kanske ingen annan gjort?
Jag kommer inte på något för egen del i ögonblicket, ska fundera lite.
Jag vill vara du!!Varit elefantskötare på cirkus.
Det sista har jag typ gjort. Om det räknas att bli uppkallad ur publiken på Cirkus Scott och göra en kullerbyttaFiskat pirayor i Amazonas, tatuerat mig själv och uppträtt på cirkus!
Åkt polishelikopter, åkt ett pass med en konstflygare i Su-29, åkt klappstol i MD-81 flight deck, rört vid Apollo 10-rymdkapseln, kört mc på Nürburgring och den öppna delen av SPA-banan, gått inuti undertrycksmagasinet till en höghastighetsvindtunnel, varit med i reklamfilm för badskum, gjort radioreklamröster, skjutit .44 Magnum revolver, gått på svartklubb i Shanghai, tävlat hyfsat framgångsrikt gevärsskytte, suttit på kanten av Grand Canyon, dragit loss tomtens släde i Rovaniemi, ätit renskav i en lappkåta med Carola... bland annat.
Fiskat pirayor i Amazonas, tatuerat mig själv och uppträtt på cirkus!