stjarnhimmel
Trådstartare
Vassego
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vassego
En extra prickikorv som du dock slipper oroa dig både för ev dövhet (även tillfällig ) samt mängden prickar?Nja. Problemet var snarare tvärtom... Stora prickikorven hade gärna fått tappa lite prickar, då hade hon kanske fått fler Excellent. Men är mest sur över att teckningen ens ska spela roll. Ju mer färg desto mindre risk för dövhet och andra problem kopplade till brist på pigment...
Regn regn regn
Har du det?Sol sol sol
Har du det?
Fast jag gillar det andra säger är dåligt väder. För då sitter jag inne och tittar på havet. Härligt när det blåser och stormar på havet.
Ok så kommer nog regnet till dig imorgon. Jag skickar det.Japp, massor med vinddrakar men full sol perfekt för jag har en massa att göra i trädgården
Ok så kommer nog regnet till dig imorgon. Jag skickar det.
Nej man ska vara snäll och dela med sig har jag lärt mig.Det går bra ändå, tack
Nej man ska vara snäll och dela med sig har jag lärt mig.
Vi kan ju hitta något eget! Varselkläder så syns vi åtminstone!@Snurrfian: Borraren skulle nog vara snygg i lederhosen för han har både snygga ben och snygg rumpa men dirndl... jag skulle liksom inte fylla upp den upptill
Vi kan ju hitta något eget! Varselkläder så syns vi åtminstone!
Jag förstår inte varför inte hen uppskattade att jag ville vara snäll?
Ovana - ren och skär ovana...Jag förstår inte varför inte hen uppskattade att jag ville vara snäll?
Nej man ska vara snäll och dela med sig har jag lärt mig.