Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska genast meddela han om det. Tyvärr så är dom lite lynniga så vi får se om dom bryr sig .Just ja @Scata, kan du be Einar prata med sina kusiner vinddrakarna? De flyger lite överdrivet fort här.
Inte skryta..Jag är nyjubbe jag...
Jag är nyjubbe jag...
Hejja hejja!!Nu ni... Nu smäller det snart. Det mesta av mitt bohag har nu rest de sex milen till nya huset och resterande står i ett par hörn och hånar mig med sin mängd... Men till kvällen, då ska allt som är mitt ha blivit bybor
Beror på hur bra nät jag har . Men ska göra mitt bästaHejja hejja!!
Ser fram emot att se dig lite oftare här sen...
Jag har missat allt... Har varit så totalt inne i flytten
Fasen... Vedpanna är fan inte lätt. Fick lite skrämselhicka när det började koka nu ikväll...
Var inte det lite orutinerat att åka åt det hållet med sommardäck?Idag är en halvtaskig dag... Exakt två år sedan jag fick ta bort min älskade gammelman
Och vi var dessutom tvungna att vända halvvägs till utställning i Harstad. Det hade snöat som f-n ovanför Kiruna och vi hade sommardäck
Idag är en halvtaskig dag... Exakt två år sedan jag fick ta bort min älskade gammelman
Och vi var dessutom tvungna att vända halvvägs till utställning i Harstad. Det hade snöat som f-n ovanför Kiruna och vi hade sommardäck
Var inte det lite orutinerat att åka åt det hållet med sommardäck?
Jag tänker i alla fall koppla in kupé och motorvärmare i dag.
Hej igen alla förresten.
Vi har ju inte haft nån sommar . I ren desperation bokade jag en resa till Spanien. Åker den 13.Hehe, norrlänningarna har hållit på att dö av värme under sommaren men nu börjar de titta fram när det blivit kallare
Hejsan hej!! Jeps din gamla kepsHej igen alla förresten.
Hej alla vänner!
Hur är det med er!