Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Åh jag såg en sån fin liten hästlastbil idag... Vill ha!
Nästan så jag blev lite sexuellt upphetsad.. :)

Nu väntar jag på kommentarerna.

Nej, jag går inte igång på materiella saker och har inte varit med i Outsider på kanal 5, men bilen var så fin!

Idag är en halvtaskig dag... Exakt två år sedan jag fick ta bort min älskade gammelman :(

Och vi var dessutom tvungna att vända halvvägs till utställning i Harstad. Det hade snöat som f-n ovanför Kiruna och vi hade sommardäck :down:

Idag är en halvtaskig dag... Exakt två år sedan jag fick ta bort min älskade gammelman :(

Och vi var dessutom tvungna att vända halvvägs till utställning i Harstad. Det hade snöat som f-n ovanför Kiruna och vi hade sommardäck :down:
Var inte det lite orutinerat att åka åt det hållet med sommardäck?
Jag tänker i alla fall koppla in kupé och motorvärmare i dag.

Hej igen alla förresten.

Var inte det lite orutinerat att åka åt det hållet med sommardäck?
Jag tänker i alla fall koppla in kupé och motorvärmare i dag.

Hej igen alla förresten.

Hehe, norrlänningarna har hållit på att dö av värme under sommaren men nu börjar de titta fram när det blivit kallare :p :D

Det var någon som muttrade om missade taggar, är det här någon slags hämnd eller? Att sitta här och småprata utan att tagga mig? :(
Jag börjar känna mig lika dammig som alla dokument som jag har gått igenom nu i två dagar och fascinerats av att kommunanställda inte verkar ha någon som helst betänklighet att diskutera känsliga ärenden för öppna dörrar där jag sitter och läser men att jag skulle få bläddra i en bunt papper från början av 1900 talet går inte för sig eftersom det är sekretess belagt... :cautious: Att jag inte ens var intresserad av just de papperna utan att jag bara ville åt dem ibörjan av boken spelade visst ingen roll... :meh:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2