stjarnhimmel
Trådstartare
En stjärnhimmel kan inte ha sjukdomar.Inte av allt... könssjukdomar känns ju lite b att sprida vidare tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En stjärnhimmel kan inte ha sjukdomar.Inte av allt... könssjukdomar känns ju lite b att sprida vidare tex.
Nej hur skulle det se utEn stjärnhimmel kan inte ha sjukdomar.
Nej hur skulle det se ut
Det är hon väl i normala fall så ser det ut när jag tittar på @stjarnhimmel iallafall...Fläckigt?
Fläckigt?
Alltså... Jag skulle bara vilja somna och sedan vakna om drygt tre veckor i nya huset med allt färdigmöblerat och betalt... Sååå mycket att göra + sköta jobbet
Jag somnade en stund p soffan. Skulle säkert kunna sova tre veckor..Alltså... Jag skulle bara vilja somna och sedan vakna om drygt tre veckor i nya huset med allt färdigmöblerat och betalt... Sååå mycket att göra + sköta jobbet
det kliar på hela kroppen... .
Brrrrrr såFågel loppor?
Brrrrrr så
har jag sagt att jag HATAR små kryp...
Jag som trodde Pegaser var stora och mäktiga och flyger elegant över vidderna... - har jag fel dåNej, men då ligger jag illa till ju
Jag som trodde Pegaser var stora och mäktiga och flyger elegant över vidderna... - har jag fel då
Då får jag ett hum om storlekenStor vet jag inte, är ju inte mer än en fjärdedel så stor som en drake, dock lite större och maffigare än en Berber hingst.
Men eleganta är vi både på marken och bland molnen
Åh vad fin..Jag som tycker om målarböcker... kolla vad jag hittade