Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Städar efter min mors senaste besök:
Ett trasigt mikroskop från sent 70 tal
En kasse med gamla telefonledningar och kontakter
En bunt pussel som ingen lägger
En bunt kläder som ingen ville ha men ändå blev kvar av någon anledning. De är dessutom så hiskeliga så jag kan inte ens med att skicka dem vidare...
En bunt böcker av varierande art, jag läser ju historia nu så då fick jag en översiktsbok över historia... :banghead: Precis vad jag har användning av, vi läser ju verkligen bara ytan på historien och jag har ju bara haft ett historieintresse sen jag kunde läsa så det är nog bra att jag kan få lite mer... :banghead:
Någon som känner sig som spekulant på något? Jag bjuder på fika om det är någon som kommer och hämtar! :up: Jag kan även erbjuda ett trasigt vapenfodral men det är inte från min mamma! :D

Jag kan nu utöka skörden med en hissgardin... Även den från min mamma, helt ny i förpackning, uppköpt av mamma på loppis för fem kronor. Det var ju så billigt att hon inte kunde låta bli, även om hon inte ville ha den själv så hon tyckte att den passade hos mig... :banghead::banghead:

Suprise ännu fler fynd som jag hade förträngt, två piratkopior på parfym, till mig som inte tål starka dofter och inte har gjort så på 15 år... :banghead: Och två randiga tidningssamlare för att de var ju också billiga när hon köpte dem... :arghh:
Ibland kan mammor vara väldigt billiga.... alt. det är skottpengar på dom....
Been there done that :meh:
Ifrågasätter man så bryter dom ihop för dom menar ju så vääääl... :banghead:

Vad tusan, @Scata... Mobbar du mig, eller? Först kommentaren om granar i den andra tråden och nu en notis om att du taggat mig men när jag trycker på den kommer jag bara till inlägget om billiga mammor (vilket min inte är just nu. Hon har packat upp och piffat till i nya huset medan jag varit på jobbet :love::love:)

He' e' någon som fyller år idag... GRATTIS @Barret! Fullt party i skogen antar jag? ;)

tree_dragon_by_jgfantasyart-d4kic93.jpg

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024