Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Ja det är bättre att prata om än bajs. :meh:
Godare också... Har jag hört

@Scata

Vad har ni fått för bild av mig?
Alla tycker alltid jag är så snäll, söt och timid..
Häromdagen sa en kollega att jag var
vän och timid... Vet inte hur kag säga tolka det..,
Den försökte jag också med för några år sedan. Tills farbror blå sa åt mig att man kan dömas för dråp när man får någon att skratta sig till döds... Förstår fortfarande inte vad det hela handlar om

Den försökte jag också med för några år sedan. Tills farbror blå sa åt mig att man kan dömas för dråp när man får någon att skratta sig till döds... Förstår fortfarande inte vad det hela handlar om
Konstigt...
Det är bara andra som inte ser hur söta o h bedårande vi är..:)

Jag ger er en sång som är mitt ledmotiv genom livet, den har följt mig sen 1978 då jag hörde den för första gången och den gäller än :love:

Åh den finns alltså på engelska också! :D Jag har lyssnat på den med Cornelis och älskat den, men då på svenska. Jag var tvungen att googla lite tydligen finns den knappt utgiven men vi har den på en skiva här hemma som vi köpte på en utställning om Cornelis i Stockholm för många år sedan. Tydligen är det en Peter R. Eriksson som har översatt den och Cornelis som sjunger. :D
Den här var rätt dåligt arrangemang, den vi har på skiva hemma är betydligt bättre tycker jag. ;)

Åh den finns alltså på engelska också! :D Jag har lyssnat på den med Cornelis och älskat den, men då på svenska. Jag var tvungen att googla lite tydligen finns den knappt utgiven men vi har den på en skiva här hemma som vi köpte på en utställning om Cornelis i Stockholm för många år sedan. Tydligen är det en Peter R. Eriksson som har översatt den och Cornelis som sjunger. :D
Den här var rätt dåligt arrangemang, den vi har på skiva hemma är betydligt bättre tycker jag. ;)
Jag ger er en sång som är mitt ledmotiv genom livet, den har följt mig sen 1978 då jag hörde den för första gången och den gäller än :love:

Och här är originalen :) Älskar Gasolin :heart

Jag fick precis höra i en annan tråd att jag är helt normal och inte konstig.

Jag tänkte att den upplysningen kan behövas i denna tråden. :)

Jajaja, du behöver väl inte tjôta om det för det... :p

Men som tillägg så var det ju i en annan tråd och då kan det ju inte vara sant... :D
Endast denna tråd är helt sann :sneaky:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?