Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Apropå min avatar, hittade ett gammalt foto från tillfället det hela blev till, nu när det är jakttider och allt. :angel: ;)

1200.jpg

:laugh: :laugh: :laugh: :sneaky:

Kollade igen när @Barret gav livstecken ifrån sig... Har du licens för den där dämpen?! Och är det verkligen ett kl 1-vapen?!

Sådant är NOGA vet du! :mad:

Att det ska vara så svårt för vuxna människor att inte slänga pappershanddukar över typ hela golvet på toan på jobbet... när det finns en halvtom papperskorg...

GÖR FOLK SÅ HEMMA!!!!!

Slänger papper på golvet? eller är det bara på andra toaletter?

:banghead: :rage:
Vilket golv pratar vi om? Jag slänger allt möjligt på bilgolvet...

Wohoo, @Barret har vaknat! :up:

Nå, hur går det med prickar och allt där ute i urskogen? :D
Jo, lite halvers sådär iaf. Måste komma i form innan jul så jag kan springa ifrån julgransjägarna...

Nå, nog går det väl som bra. Jag har inte kokat nån panna igen iaf och mamsen är på besök så hon fixar och donar medans jag är på jobbet. Prickarna har rasat i vikt. De är ju ute så mycket mer nu än i lägenheten...

Jo, lite halvers sådär iaf. Måste komma i form innan jul så jag kan springa ifrån julgransjägarna...

Nå, nog går det väl som bra. Jag har inte kokat nån panna igen iaf och mamsen är på besök så hon fixar och donar medans jag är på jobbet. Prickarna har rasat i vikt. De är ju ute så mycket mer nu än i lägenheten...

Ja just det, jaktsäsongen på dig börjar ju nu :( kan inte prickarna försvara dig? :up:

Eller iaf se till att julgransjägarna snubblar på dem :p

Vilket golv pratar vi om? Jag slänger allt möjligt på bilgolvet...

Aha..
Jag som brukar köpa en kompis till dig varje år och ställa in i vardagsrummet ., det kanske jag inte borde göra..

Ja just det, jaktsäsongen på dig börjar ju nu :( kan inte prickarna försvara dig? :up:

Eller iaf se till att julgransjägarna snubblar på dem :p
Tyvärr. De lär vänta på SI. Tur att sno med sig några grenar så de kan jaga varandra med dem...

Aha..
Jag som brukar köpa en kompis till dig varje år och ställa in i vardagsrummet ., det kanske jag inte borde göra..
Nä...:cry: Vi anser att det är ett enormt otyg med denna okontrollerade granhandel. Stackars granar som luras bort från skogen med löften om grönare moar och färre älgar som kliar hornen... Och så slutar de med avhuggna fötter i en hink med vatten, utstyrda med allsköns billigt glitter... :nailbiting:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar