Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puss på dig också
Det här var resultatet av min lördag:
https://instagram.com/p/9g2UoeIHge-oggOWmPTTtFA1t2G4g43ralVhQ0/
Fast först red vi hem en röd rosett. Det var ju kul i alla fall.
Sex veckor hemma med gips.
Nu får vi tänka positivt. Jag har ju mycket tid att hänga här med er nu.
Om det ändå vore så att jag ramlat av. Nej det var en tjej som red för nära och hennes häst sparkade mig.Var det en drake som skrämde hästen? @Scata har ju HYGGLIG koll på gamle Einar men hans släktingar är ju lite värre.
ogillar i högsta grad!Om det ändå vore så att jag ramlat av. Nej det var en tjej som red för nära och hennes häst sparkade mig.
Maximal otur, kollade plåtarna och det sitter ju dumt till så nära fotleden. När jag bröt mitt för många år sedan störde jag mig hemskt mkt på gipset så de tog bort det efter två dar, fungerade bra att gå utan men så bröt jag nedanför knäet istället, vet inte om det spelar roll var man bryter det? Jag gick dessutom med det i två dar innan jag sökte hjälp då min familj tyckte jag var sjåpig. Jag hade ju bara ramlat av hästen och kunde ju gå hem.Om det ändå vore så att jag ramlat av. Nej det var en tjej som red för nära och hennes häst sparkade mig.
AHA det är därför du spelar hela tiden på Wordfeud! Krya på dig hur som helst och nu måste jag nog börja stalka dig också på instagram...Nu får vi tänka positivt. Jag har ju mycket tid att hänga här med er nu.
Det var på gränsen till att sitta så nära fotleden att det hade behövts operation. Nu var fotleden stabil så det skulle räcka med gips.Maximal otur, kollade plåtarna och det sitter ju dumt till så nära fotleden. När jag bröt mitt för många år sedan störde jag mig hemskt mkt på gipset så de tog bort det efter två dar, fungerade bra att gå utan men så bröt jag nedanför knäet istället, vet inte om det spelar roll var man bryter det? Jag gick dessutom med det i två dar innan jag sökte hjälp då min familj tyckte jag var sjåpig. Jag hade ju bara ramlat av hästen och kunde ju gå hem.
Jag fick inte rida på 6 veckor, men jag fick och kunde fullfölja min dykarutbildning trots frakturen. Det funkade bra så länge jag inte försökte simma med bröstbenspark utan bara crawl.
Blir nog mycket wordfeud nu.AHA det är därför du spelar hela tiden på Wordfeud! Krya på dig hur som helst och nu måste jag nog börja stalka dig också på instagram...
Hehe.. Jag såg lilla bilden av dig på din instagram..,Det här var resultatet av min lördag:
Jag försöker hinna med och spela lite också, men idag har jag tittat på föreläsningar och skrivit anteckningar inför tentan imorgon, de stänger föreläsningarna vid midnatt och jag hittar ta mig sjutton inte mitt block jag har antecknat i förutJAG HAR TRÅKIGT!!
Och det har gått tre dagar!
Du får vara med och ulvleka!JAG HAR TRÅKIGT!!
Och det har gått tre dagar!
Jag verkar bara förlora nu. Både i WF och quizkampen. Försinner det hjärnceller genom trasiga ben?Jag försöker hinna med och spela lite också, men idag har jag tittat på föreläsningar och skrivit anteckningar inför tentan imorgon, de stänger föreläsningarna vid midnatt och jag hittar ta mig sjutton inte mitt block jag har antecknat i förut