Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Vill haaaaaa.....
drake-kigurumi-1.jpg

Om det ändå vore så att jag ramlat av. Nej det var en tjej som red för nära och hennes häst sparkade mig. :rage:
Maximal otur, kollade plåtarna och det sitter ju dumt till så nära fotleden. När jag bröt mitt för många år sedan störde jag mig hemskt mkt på gipset så de tog bort det efter två dar, fungerade bra att gå utan men så bröt jag nedanför knäet istället, vet inte om det spelar roll var man bryter det? Jag gick dessutom med det i två dar innan jag sökte hjälp då min familj tyckte jag var sjåpig. Jag hade ju bara ramlat av hästen och kunde ju gå hem. :meh:

Jag fick inte rida på 6 veckor, men jag fick och kunde fullfölja min dykarutbildning trots frakturen. Det funkade bra så länge jag inte försökte simma med bröstbenspark utan bara crawl. :up: :banana:

Maximal otur, kollade plåtarna och det sitter ju dumt till så nära fotleden. När jag bröt mitt för många år sedan störde jag mig hemskt mkt på gipset så de tog bort det efter två dar, fungerade bra att gå utan men så bröt jag nedanför knäet istället, vet inte om det spelar roll var man bryter det? Jag gick dessutom med det i två dar innan jag sökte hjälp då min familj tyckte jag var sjåpig. Jag hade ju bara ramlat av hästen och kunde ju gå hem. :meh:

Jag fick inte rida på 6 veckor, men jag fick och kunde fullfölja min dykarutbildning trots frakturen. Det funkade bra så länge jag inte försökte simma med bröstbenspark utan bara crawl. :up: :banana:
Det var på gränsen till att sitta så nära fotleden att det hade behövts operation. Nu var fotleden stabil så det skulle räcka med gips.

Jag gick ju också på den i flera timmar. Blev i princip tvingad till akuten. När doktorn frågade om jag behövde en krycka upp till röntgen tyckte jag det var fånigt. Förstod det var något trasigt när de sa att de skulle ta kompletterande bilder. Fick åka rullstol ner från röntgen. :angel:
Mycket besvärligare med gips. Så ont gjord det ju inte.

JAG HAR TRÅKIGT!!
Och det har gått tre dagar!
:D Jag försöker hinna med och spela lite också, men idag har jag tittat på föreläsningar och skrivit anteckningar inför tentan imorgon, de stänger föreläsningarna vid midnatt och jag hittar ta mig sjutton inte mitt block jag har antecknat i förut :nailbiting:

:D Jag försöker hinna med och spela lite också, men idag har jag tittat på föreläsningar och skrivit anteckningar inför tentan imorgon, de stänger föreläsningarna vid midnatt och jag hittar ta mig sjutton inte mitt block jag har antecknat i förut :nailbiting:
Jag verkar bara förlora nu. Både i WF och quizkampen. Försinner det hjärnceller genom trasiga ben? :confused::confused:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar