vad händer?

starcraft

Trådstartare
helt plötsligt när jag sitter på buke kan jag inte svara på trådar. Jag kan inte skriva inlägg. Det är som om tangentbordet låser sig och det kommer inga bokstäver i rutan där man skriver. Efter ett tag släpper det visserligen, men det är ju så irriterande. Hittills har jag bara upptäckt det på buke, är det något som beror på buke? eller beror det på något annat? snälla någon som vet?
 
Sv: vad händer?

jo just nu ja, men det är inte alltid det funkar. Problemet dyker bara upp ibland. som om tangentbordet låser sig, men hittills har det bara hänt på bukefalos. Men jag skulle vilja veta om det beror på min dator eller på buke? Och vad man i så fall kan göra åt det?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
54 972
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp