Vad händer vid Öresundsbron?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tajger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 034

Tajger

Trådstartare
Har precis passerat bron på väg mot Malmö och på alla broar och parkeringsplatser står folk i ösregnet och bara tittar. Vissa med kameror. Vad väntar de på? Vad har jag missat?

Sv: Vad händer vid Öresundsbron?

Det kanske är svenskar som vill kolla in den danska tösen som slog svenskarnas Robin med den dåliga låten på fingrarna :D

Det stämmer in tidsmässigt enligt deras hemsida också, och jag inser att jag nog kommer få umgås med dom på Skeppsbron under eftermiddagen när jag cyklar till/från stallet. Känns som det kan vara bra att vara lite mer försiktig än normalt...

Tack, på Buke finns alltid svar :) Min man är förstummad...

Liknande trådar

Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 369
Senast: Milosari
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 982
Senast: sardellen
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka