Fibusen
Trådstartare
Efter en riktigt otäck nära döden upplevelse i morse så har jag tänkt ganska mycket på detta idag. Vad händer om jag blir skadad så pass så jag kanske måste vara nedsövd och inte kan kommunicera? Jag förstår att sjukhuset på något sätt letar på mina föräldrar i första hand, eftersom jag inte är gift? Jag är skiljd och har ett barn på strax över tre år, kontaktar dom pappan till barnet också? Och vad händer med mina vänner, hur skulle dom få reda på det? Min mamma vet ju vad dom heter i förnamn, men inget mer? Eller är det bara att lita på att "ryktet sprider sig"?
I mobilen finns det ju hur mycket information som helst som bevisar vem jag pratar mest med osv, kollar dom på något sätt igenom mobilen? Kan dom ens göra det om man har knapplås?
Tex om man inte har nån jättekontakt med sina föräldrar, men man har en särbo sen flera flera år tillbaka, kommer den inte kunna få reda på vad som hänt en om inte tex mina föräldrar skulle kontakta denna?
Sjukt nyfiken på hur det fungerar vid sånna här tillfällen.
I mobilen finns det ju hur mycket information som helst som bevisar vem jag pratar mest med osv, kollar dom på något sätt igenom mobilen? Kan dom ens göra det om man har knapplås?
Tex om man inte har nån jättekontakt med sina föräldrar, men man har en särbo sen flera flera år tillbaka, kommer den inte kunna få reda på vad som hänt en om inte tex mina föräldrar skulle kontakta denna?
Sjukt nyfiken på hur det fungerar vid sånna här tillfällen.