Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig som hatar spontana besök så är det jätteskönt att ingen kommer utan förvarning.
Jag ogillar starkt spontana besök i formen av stå utanför dörren, det kan förstöra vilken relation som helst. Däremot om man ringer i förväg och klarar att det inte passar utan att sura, inga problem.Vad hände med spontana besök?
Ingen kommer över till någon utan att ha bokat tid långt i förväg.
Att ta en kopp kaffe med en vän är som att boka besök på en bank.
När jag var yngre så ramlade man in hos någon och bara var.
Jag är inne på din linje, de får ta det som det är om de väljer att komma spontantJag gillar spontana besök. Jag behöver inte förbereda nånting. Folk får ta det som det är
Uppenbarligen har folk rätt mkt spänningar runt detta. Jag uppskattar att folk kommer ihåg mig och vill besöka, snarare än att jag nojar om hur folk ska bry sig.Jag är inne på din linje, de får ta det som det är om de väljer att komma spontant
Jag tror det beror på vad man har för erfarenhet av hur besöken brukar vara.Uppenbarligen har folk rätt mkt spänningar runt detta. Jag uppskattar att folk kommer ihåg mig och vill besöka, snarare än att jag nojar om hur folk ska bry sig.