Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morr.

Tyckte sängen såg lite skev ut ocfh tittade under.

Resårmaddrassen har glidit ner ur sängramen på ena sidan så den lutar åt vänster.

Så nu har jag varit ut i uthuset och hämtat virke och kofot. Jag måste försöka baxa upp madrassen (med nån form av hävstångsanordning med virket) och försöka palla under den innan jag kan gå och lägga mig. :rage: :rage: :rage:

Resårmadrassen är skittung. Hade jag orkat lyfta ur den hade det varit enklare. Men det kan jag alltså inte.....

Få se om jag slår på värmen i gästhuset och knatar över dit för att sova istället :mad: (det är 5 grader där)

Morr.

Tyckte sängen såg lite skev ut ocfh tittade under.

Resårmaddrassen har glidit ner ur sängramen på ena sidan så den lutar åt vänster.

Så nu har jag varit ut i uthuset och hämtat virke och kofot. Jag måste försöka baxa upp madrassen (med nån form av hävstångsanordning med virket) och försöka palla under den innan jag kan gå och lägga mig. :rage: :rage: :rage:

Resårmadrassen är skittung. Hade jag orkat lyfta ur den hade det varit enklare. Men det kan jag alltså inte.....

Få se om jag slår på värmen i gästhuset och knatar över dit för att sova istället :mad: (det är 5 grader där)

KAOZ. Du måste dricka rätt mkt stärkande drycker för att palla 5 grader just sayin...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 671
· Visningar
45 121
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 524
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka