karamelldrottningen
Trådstartare
Sitter med en stor mugg te och funderar på att måla naglar och ta ett fotbad stax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska fixa lite mat Duscha skriva lönerapport och försöka smälta uppsägningen
Tydligen kan man det utan att ens ta kontakt med facket vid omorganisation och diskuera min uppsägning med andra anställda flera månader innan jag fick reda på något .Det är tydligen OK i mitt företagMen vaddå de kan väl inte bara säga upp folk hursomhelst?
Tydligen kan man det utan att ens ta kontakt med facket vid omorganisation och diskuera min uppsägning med andra anställda flera månader innan jag fick reda på något .Det är tydligen OK i mitt företag
Vilket -företag rent ut sagtTydligen kan man det utan att ens ta kontakt med facket vid omorganisation och diskuera min uppsägning med andra anställda flera månader innan jag fick reda på något .Det är tydligen OK i mitt företag
Ja det är det men tydligen så tar dom beslut och igen annan ska lägga sig i .Och regler är inget man måste förhålla sig efterKaos! Måste ju vara emot typ alla regler tänker jag?
Det är inte klart än då vi ska förhandla om min uppsägning den 31 januari och då har jag en känsla av att det kan bli livat .Lite trist bara att man lagt över 35 år på företagetVilket -företag rent ut sagt
Supertrist att bli arbetslös, men dom är ändå inte värd dig - tänk på det!
Fel storbonde...
IgenByter avatar
För jag kan.
Morr.
Tyckte sängen såg lite skev ut ocfh tittade under.
Resårmaddrassen har glidit ner ur sängramen på ena sidan så den lutar åt vänster.
Så nu har jag varit ut i uthuset och hämtat virke och kofot. Jag måste försöka baxa upp madrassen (med nån form av hävstångsanordning med virket) och försöka palla under den innan jag kan gå och lägga mig.
Resårmadrassen är skittung. Hade jag orkat lyfta ur den hade det varit enklare. Men det kan jag alltså inte.....
Få se om jag slår på värmen i gästhuset och knatar över dit för att sova istället (det är 5 grader där)