karamelldrottningen
Trådstartare
Mitt glöggsug blev ju inte precis mindre nuGlubbel? Glögg+ bubbel? Kolsyrad glögg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt glöggsug blev ju inte precis mindre nuGlubbel? Glögg+ bubbel? Kolsyrad glögg?
Har du sett att det ska komma glubbel?
Jag vet inte om det låter så gottMitt glöggsug blev ju inte precis mindre nu
Glögg plus bubbel! Klart det LÅTER gott!!Jag vet inte om det låter så gott
Glögg plus bubbel! Klart det LÅTER gott!!
Det har redan kommit! Vi drack en flaska förra helgen, och köpte hem två till igår
Försvinner inte bubblorna när man värmer den?Det har redan kommit! Vi drack en flaska förra helgen, och köpte hem två till igår
Hur smakar den? Jättesöt?Det har redan kommit! Vi drack en flaska förra helgen, och köpte hem två till igår
Måste. HA!Det har redan kommit! Vi drack en flaska förra helgen, och köpte hem två till igår
Försvinner inte bubblorna när man värmer den?
Hur smakar den? Jättesöt?
Gillar generellt inte söta viner och har svårt för översöt glögg, men att dricka den kall känns verkligen bara !Den ska drickas kyld!
Vaknade till en knapp cm snö. Sedan har det kommit glesa sporadiska flingor hela förmiddagen.
Nu SNÖAR det. Riktig snö. Lite onödigt eftersom deet är plusgrader och det kommer att regna. Nåja. Det blev ljust i alla fall.
Är tråkigt sysslolös. Det enda jag skulle kunna göra är städa och mangla tvätt. Lockar inte.....
Tack allihopa! Nu 30 min efter utsatt tid har vi äntligen fått tentan ^^