@parellikusken klart ni ska ha hjälmar! Övertala vännen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar på det.@parellikusken klart ni ska ha hjälmar! Övertala vännen!
Har han någonsin sett en astronaut UTAN hjälm??? Nej, just det (tänk om man ramlar ner. Från rymden alltså)Funderar över hur jag ska lyckas övertala min skeptiska vän om att det är en jättebra idé att ha egengjorda austronauthjälmar på oss under vår performance under nyårsfesten.
Har rymdresa som tema, tänker att vår bisarra performance skulle gynnas av hjälmar. Han är dock inte lika övertygad.
Ja, vi är vuxna.
Precis!Har han någonsin sett en astronaut UTAN hjälm??? Nej, just det (tänk om man ramlar ner. Från rymden alltså)
Heja pitbull-pappa! ❤❤❤ Hoppas att du får sova ordentligt nu!Pitbull-pappan har gått loss på vården för alla misstag de nu gjort med att ta bort den enda medicin jag sover av och haft i 10 år i samma dos, inte varit möjliga att få tag i och blandat ihop mig med andra, skrikit på en etc.
Jag är helt slut iom att jag sover några h varannan natt max, upphackat i korta intervaller också. Har fått hjärtrusningar, extraslag, minns inget, panikångest etc och är så jäkla golvad av att vara sömnlös så mycket i ca 3 veckor nu.
Pappan tog därför över fighten. Han har eskalerat uppåt och fick till slut tag i chefen för länet. Nu ringde en väldigt gullig läkare som beklagade hur allt skötts och mellan raderna önskade att vi skulle anmäla. Han gjorde direkt om mitt recept till min vanliga dos och skulle ringa i veckan för att göra en plan som sträcker sig tills jag i januari får komma tillbaks till min gamla mottagning.
Vilken jäkla hjälte!
Jag grät som ett barn efteråt av lycka!
Jag har liksom tänkt så mkt på att jag orkar bara inte mer. Och att jag måste få sova innan jag helt går sönder. Nu vet jag ju att jag får hjälp och vet då att jag kommer komma tillbaks snart igen.
Åh, sååå lättad! Min pitbull-pappa är bäst!
Alltså, din pappa verkar verkligen vara en klippa! Och vad skönt att det löst sig för dig nu, tänkt på dig sen första gången du skrev att det strulade för ett tag sedanPitbull-pappan har gått loss på vården för alla misstag de nu gjort med att ta bort den enda medicin jag sover av och haft i 10 år i samma dos, inte varit möjliga att få tag i och blandat ihop mig med andra, skrikit på en etc.
Jag är helt slut iom att jag sover några h varannan natt max, upphackat i korta intervaller också. Har fått hjärtrusningar, extraslag, minns inget, panikångest etc och är så jäkla golvad av att vara sömnlös så mycket i ca 3 veckor nu.
Pappan tog därför över fighten. Han har eskalerat uppåt och fick till slut tag i chefen för länet. Nu ringde en väldigt gullig läkare som beklagade hur allt skötts och mellan raderna önskade att vi skulle anmäla. Han gjorde direkt om mitt recept till min vanliga dos och skulle ringa i veckan för att göra en plan som sträcker sig tills jag i januari får komma tillbaks till min gamla mottagning.
Vilken jäkla hjälte!
Jag grät som ett barn efteråt av lycka!
Jag har liksom tänkt så mkt på att jag orkar bara inte mer. Och att jag måste få sova innan jag helt går sönder. Nu vet jag ju att jag får hjälp och vet då att jag kommer komma tillbaks snart igen.
Åh, sååå lättad! Min pitbull-pappa är bäst!
Heja pitbull-pappa! ❤❤❤ Hoppas att du får sova ordentligt nu!
Alltså, din pappa verkar verkligen vara en klippa! Och vad skönt att det löst sig för dig nu, tänkt på dig sen första gången du skrev att det strulade för ett tag sedan