Det ar morgon och dimman ligger tjock, som de flesta morgnar den har tiden pa aret. I dag kommer dock solen att lyckas varma bort den om nagon timma och det blir en solig fin dag igen. Det ar inte latt nar temperaturerna gar ner till +1 - +8*C pa natterna och det ar dar det ar nar man stiger ut ur huset pa morgonen ... men nagra timmar senare ar det 18-20*C och stralande sol.
Jag ar alltid felkladd
DHL har alltid varit helt intelligensbefriade ... Det ar bara i Asien de fungerar bra.
Mmmm nybakat brod
Jag ar alltid felkladd
DHL/Bring är ta mig fan intelligensbefriade! IDIOTERNA kommer att skicka ett av mina paket till Åmotsbruk, hålan som är glömd av både Gud och Djävulen Sagda håla ligger 47 km från mig
Jag har ett DHL/Bring-ombud ganska exakt 300 m ifrån mig... men idioterna kan inte dirigera om paketet
DHL har alltid varit helt intelligensbefriade ... Det ar bara i Asien de fungerar bra.
Så, nu har jag bakat bröd för de närmaste veckorna. Kanske ska jag mangla någa lakan trots allt.
Snöandet har övergått till kraftigt snöfall. Men eftersom det är plus så blir det inte så många cm på marken. Mao helt onödigt.
Mmmm nybakat brod