Strunta i julgranJag har just stått i en och samma affär och haft beslutångest i en timme över en sketen julgransfot #fail
Blir så mkt enklare då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strunta i julgranJag har just stått i en och samma affär och haft beslutångest i en timme över en sketen julgransfot #fail
Skulle du inte dra ner på kar?Roat mig ikväll med att fylla på med vatten i nya karet
Blev många hinkar...
Fortsätter i morgon med att plantera och inreda Visa bifogad fil 39304
Sålde 2 st. Fick ett. Köpte ettSkulle du inte dra ner på kar?
Jag lyckades bestämma mig till slut och, *peppar peppar*, så har jag inte ångrat mig än. Hade hunnit bli så trött på mig själv att jag var nöjd att det var gjort!Du och jag @Asko
Strunta i julgran
Blir så mkt enklare då
Jag såg lite fina skydd man kunde ha runt foten i affärer och på nätet. Så kan man ha en bra praktisk fot och sedan något snyggt runt.Edit: juste glömde skriva att projektet finna en julgransfot är fortfarande inte färdigt. Vilka fula fötter överallt och de fina är i dyraste laget
Imorgon på fikastunden på jobbet (som vi brukar vara med på fredagar) så har vi fått en inbjudan för att fira Djurgårdens vinst (eh var det i SM eller nåt?) med tårta - men som AIK:are känner jag för att säga nej
Men det är min fikastund under veckan Plus tårta.
Synd att jag inte har någon AIK tröja som jag kunde ha på mig imorgon
(Tur att jag inte tar det så seriöst, vilket märks väl i att jag inte ens vet vad de vann )
Jag nöjde mig med att tänka på att jag sabbade bilden på tårtanJag hade blåvägrat! Nu är det dock inte någon risk att fira Djurgården för på mitt jobb håller majoriteten på Sveriges bästa lag
Jag såg lite fina skydd man kunde ha runt foten i affärer och på nätet. Så kan man ha en bra praktisk fot och sedan något snyggt runt.
Okej antingen bor du hos mig eller så är det ett större problem, vi åt också tacos men utan bröd för vårt var också mögligt. Bäst före mars 2020. Santa Marias, var det ditt också?Jahapp. När tacosen precis blev klar och jag öppnade paketet och möttes av totillasen har möglat blev jag ju väldigt glad. Dynga .
Hoppsan, vårt var köpt i Västerås, Santa Maria har problem.Sambon fick åka bort till macken ett stycke bort och köpa nacho cheese som rädda middagen .
Japp samma bästföre datum, japp samma märke! Köpt i Norrköping.
Hoppsan, vårt var köpt i Västerås, Santa Maria har problem.
Att vänta tills nu är inte att vara ute i god tid när man bor som du gör. Jag bytte i mitten av oktober när det blev en köldknäpp eftersom jag är beroende av bilen för att kunna ta mig till jobbet. Jag vägrar köra på sommardäck när det finns risk för is/frosthalka och snö.Jag tyckte jag var ute i god tid, men tydligen inte tillräckligt.
Lapptäcke, menar du ?Har i USA har man (alla!) en typ filt over foten i stallet for mattan man brukar ha i Sverige. Jag har en absolutely adorable hemgjord filt (nar man syr ihop olika rutor med tyg, kommer inte ihag vad det heter ) med nallar med julmotiv.
De kan se ut hur som helst, det har ar det forsta jag hittade
Visa bifogad fil 39307