Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Broderar dödsbroderiet som kommer ta resten av mitt liv! Tycker inte ens om motivet längre Men skulle vilja ge det till sambons farmor, som alltid har släktmiddag på lilljulafton - så det är bara att gneta på.
Wow vilken fin,helt perfekt juTack!
Något elefantliknande blev det till slut:
Visa bifogad fil 39780
Den är inte helt symmetrisk men vad gör det? Ingen människa är ju helt symmetrisk så jag tänker att inget djur är det heller
Du måste kolla upp dig igen, det kanske är sviter efter olyckan. Var rädd om dig!Galet ont i nacken igen! Fy fan.. Trodde det hjälpt med lite alvedon 1 g, men tydligen inte. Skulle kanske tagit en igår kväll också. Får väl se vad sjukgymnasten säger på måndag. Känns nästan som nackspärr, fast jag kan röra på huvudet.
Endast Törnis väljer hundras efter design inte egenskaper... borde vara en perfekt tråd på hundforumetVaknade med två insikter:
1. Tiden då man hade bra matchningar på Tinder kanske är förbi
2. Kan inte köpa en vinthund eftersom det finns överhängande risk att det skulle få en att se tjockare ut. Borde strategiskt välja en grov ras.