Dottern har två kompisar här. Det är precis lika avskyvärt som vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvt knapplånPå väg till mor och far för sedvanlig lördagsfika.
Men först, secondhand på jakt efter ljusstake till datumljus och apoteket för en återvinningspåse.
Jag tänkte samma sak. Internskämt, skämt eller inte, jag tyckte det var osmakligt.
Äh, vi var många som tyckte att det var kul och såg att det var skrivet med glimten i ögat!Okej, jag är väl en osmaklig person helt enkelt! Får skåla för det ikväll!
Osmaklig eller inte, jag tycker att du är fantastisk!Okej, jag är väl en osmaklig person helt enkelt! Har nog inte rätt mentalitet för Buke helt enkelt. Får skåla för det ikväll. Att folk iaf vill hänga med mig och min sk dåliga humor IRL
Okej, jag är väl en osmaklig person helt enkelt! Får skåla för det ikväll!
Man behöver ju inte vara en osmaklig person för att man gör ett osmakligt uttalande. Jag har väldigt svårt att tro att du är en osmaklig person.
Men det är hemskt problematiskt när någon som är uppenbart smal hävdar sig vara tjock. Eller rädd för att framstå som eller bli tjock.
Du kan vara lugn, jag har rätt mkt distans till det
Egentligen trivs jag rätt med att inte vara ”modesmal” längre men lite jobbigt och dyrt att byta ut garderoben.
Min kompis föreslog kungspudel nu. Oklart varför
Men ja! Och jag skrattar fortfarande åt anledningen till varför @Wonderwoman rekommenderade en sharpeiÄh, vi var många som tyckte att det var kul och såg att det var skrivet med glimten i ögat!
Skål förresten
Men ja! Och jag skrattar fortfarande åt anledningen till varför @Wonderwoman rekommenderade en sharpei
Men ja! Och jag skrattar fortfarande åt anledningen till varför @Wonderwoman rekommenderade en sharpei
Men JÖSSES det var ett SKÄMT!!!!Man behöver ju inte vara en osmaklig person för att man gör ett osmakligt uttalande. Jag har väldigt svårt att tro att du är en osmaklig person.
Men det är hemskt problematiskt när någon som är uppenbart smal hävdar sig vara tjock. Eller rädd för att framstå som eller bli tjock.