Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sharpei då? Den ser man både smalare och mindre rynkig ut medVaknade med två insikter:
1. Tiden då man hade bra matchningar på Tinder kanske är förbi
2. Kan inte köpa en vinthund eftersom det finns överhängande risk att det skulle få en att se tjockare ut. Borde strategiskt välja en grov ras.
Du måste kolla upp dig igen, det kanske är sviter efter olyckan. Var rädd om dig!
Det är brutalt!!Dödsbroderi låter brutalt!
Tack så mycket!Wow vilken fin, helt perfekt ju
Fasen vad duktig du är!!
2. Kan inte köpa en vinthund eftersom det finns överhängande risk att det skulle få en att se tjockare ut. Borde strategiskt välja en grov ras.
Jag fattar inte heller det men lerbad är helt klart populärtNu ligger jag och slösurfar hemma med magknip efter pizzan och har glada och nerskitade hästar i hagen. Att det är så härligt att ligga och rulla i leran i det här vädret?
Vet inte om det här är något internskämt som jag som inte hänger i den här tråden förstår, men jag läste det som besökare och tycker det är en konstig slutsats du kommer fram till...? Vad jag förstått om dig så hänger du mycket i modebranschen och om du vaknar med tankar om vilka strategier du ska ha för att se smal ut så bör du nog vara uppmärksam på hur din omgivning kanske påverkar dig på ett osunt sätt.
I all välmening, oavsett om det var menat som ett skämt eller inte så kommer idealet som formar tankarna någonstans ifrån.
Vet inte om det här är något internskämt som jag som inte hänger i den här tråden förstår, men jag läste det som besökare och tycker det är en konstig slutsats du kommer fram till...? Vad jag förstått om dig så hänger du mycket i modebranschen och om du vaknar med tankar om vilka strategier du ska ha för att se smal ut så bör du nog vara uppmärksam på hur din omgivning kanske påverkar dig på ett osunt sätt.
I all välmening, oavsett om det var menat som ett skämt eller inte så kommer idealet som formar tankarna någonstans ifrån.
Ja, mamman till en av lergrodorna var helt övertygad om att det var bra mot åldrande. Hon hade inga grå hår och gjorde sitt sista busstreck vid 24 års ålder, lika piggelin som när jag köpte henne som 7-åring. Tyvärr har leran inte lika bra påverkan på mig när jag försöker borsta dem rena.Jag fattar inte heller det men lerbad är helt klart populärt
Klart du ska ha en kungspudel, låt pälsen växa ut så ger den ett maffigare intryck, sen rakar du av den med lite bollar här och där så den matchar garderoben när du är på det humöret och tänk vad mycket bling du kan köpa till hunden.Du kan vara lugn, jag har rätt mkt distans till det
Egentligen trivs jag rätt med att inte vara ”modesmal” längre men lite jobbigt och dyrt att byta ut garderoben.
Min kompis föreslog kungspudel nu. Oklart varför