Vad göra?

Sv: Vad göra?

Sorgligt, tycker han att det är viktigt att träffa sin son borde han kunna komma ihåg det själv!

Sorgligt, tycker han att det är viktigt att träffa sin son borde han kunna komma ihåg det själv!

Det är det. Men förhoppningsvis växer han upp och lär sig ta ansvar. Sonen är ju inte så gammal än och med tanke på att jag inte kommer servera honom mer och låta honom sköta sitt själv, så kanske kanske han lär sig.

Jag förstår bara inte hur han kan säga ena minuten att han vill ha ensam vårdnad, men tycker det är slöser i med pengar och tid att träffa honom några dagar innan han ska ta hem honom. Om man nu bryr sig om barnet så mycket borde väl sonen vara första prioritet och speciellt hans välmående?

Det mest sjuka är att han säger att om han bara hade haft pengar så skulle han fått vårdnaden för har man bara pengar så är det inga problem.

Det mest sjuka är att han säger att om han bara hade haft pengar så skulle han fått vårdnaden för har man bara pengar så är det inga problem.
Låt honom tro det och kommentera det inte ens
Den dag han försöker få vårdnaden kommer sanningen slå honom i ansiktet, hårt men bestämt...

Låt honom tro det och kommentera det inte ens
Den dag han försöker få vårdnaden kommer sanningen slå honom i ansiktet, hårt men bestämt...

Jo jag vet. Men det sårar samtidigt. Det jag gör med sonen är inte dugg värt. Men men jag måste strunta i hans lustiga resonmang.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 944
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Övr. Barn Hur funkar det? Olika från kommun till kommun? Jag och exet har delad vårdnad, byter på måndagar och kör alltså varannan vecka. Nu...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 124
Senast: Sar
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 375
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Valet i USA