Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan
Ja anledningen till att jag ångrar fondväggen är för att jag har mycket färgstarka sängkläder som tar över orkar inte bädda sängen varje dag.. så överkast är nog uteslutet...
Borde verkligen byta fonden och måla sidoväggarna som det känns nu.. ovärt dock i.o.m hyresrätt.
Har också funderat på väggen direkt till höger, är sugen på en stooor rund spegel där (är väldigt kinkig med tavlor) var det där du menade @Monifa ?
Man behöver inte bädda sängen varje dag Tänker mer att när man orkar finns det ett överkast att dra över hehe.
Kan hålla med om att det känns lte ovärt men har du tänk att bo i lägenheten en längre tid blir det ju helt plötsligt värt det eftersom att du kommer störa dig till förbannelse på tapeten annars.
En stor spegel skulle absolut fungera!
Jag tycker att tapeten är för gullig för din stil. Du är mer 60-tal. Lite mer plast (fast på ett positivt sätt ). Jag tycker att du ska ha en tapet från Keira Orly eller liknande.
https://www.engelskatapetmagasinet.se/sv/trademarks/146/orla-kiely
Så sant.. har ju inga planer på att flytta ut de närmsta åren.
Har en kompis som tapetserar/målar så kanske värt ändå...
Har sett tapeten i diverse barnrum på sistone så det stör mig lite. Men borde ändå valt enklare med tanke på sängkläderna
https://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=170952
Denna spegel är det jag tänker på.. svindyr dock
Jag tycker att tapeten är för gullig för din stil. Du är mer 60-tal. Lite mer plast (fast på ett positivt sätt ). Jag tycker att du ska ha en tapet från Keira Orly eller liknande.
https://www.engelskatapetmagasinet.se/sv/trademarks/146/orla-kiely
Vill du behålla fondtapeten så hade jag målat de andra väggarna i en av nyanserna som finns i denna.Film!
Sovrummet är nog det enda jag inte är nöjd med... ångrar fondtapeten lite faktiskt! Väggarna på sidorna är tapet som förra hyresgästen satt upp..
Det enda jag vet är att jag ska ha mer växter i fönstret..
Är ju tyvärr inte så stor yta att jobba med..
Vill du behålla fondtapeten så hade jag målat de andra väggarna i en av nyanserna som finns i denna.
Jag hade bytt ut gardinen mot några tjocka, lyxiga längder. Återigen hade jag tittat på fondtapeten. Antingen hade jag målat väggarna vita och då hade jag valt gröna gardiner. Om färg på väggen hade jag valt vita gardiner.
Sängkläder som följer färgtemat.
En mysig neutral matta.
Stora blommor, fönsterlampa i fönstret.
Jag hade även försökt få till levande ljus i någon form.
En stor snygg matta kan ju också vara ett alternativ. Rusta t.ex. har ju många billiga fina mattor .Nu har ju jag samma tapet, så jag säger behåll den!
Personligen hade jag aldrig kunnat leva med golvet Jag hade köpt ett laminatgolv och lagt in direkt. Tycker plastmattan drar ner hela rummet.
Inte enligt mig...En stor snygg matta kan ju också vara ett alternativ. Rusta t.ex. har ju många billiga fina mattor .
Nu har ju jag samma tapet, så jag säger behåll den!
Personligen hade jag aldrig kunnat leva med golvet Jag hade köpt ett laminatgolv och lagt in direkt. Tycker plastmattan drar ner hela rummet.
Jag tror du kommer långt genom att bara måla om de tre andra väggarna. Fånga upp bakgrundsfärgen på fondtapeten så får du en enhetlig grund att börja från.