Vad göra med sovrummet?

Till din säng hade jag kört på en sängkappa. Det ger ett lite mer "klätt" intryck. Kanske hade det passat med en stringhylla på väggen till höger? Med lite växter och prylar i :)

Sängkappor gillar jag :) problemet är att sängen är en 90+80... svårt att hitta nån som går ändå ner?

Trodde ju jag hade en till stringhylla, men icket :D så väggarna står tomma tills jag fyndar en... eller om jag hittar några fina, gärna broderade tavlor.

Sängkappor gillar jag :) problemet är att sängen är en 90+80... svårt att hitta nån som går ändå ner?
Du menar att du har en 90-cm-säng och en 80-cm-säng bredvid varandra? I så fall är det väl bara att leta efter sängkappa för dubbelsäng? Eller menar du något helt annat :confused:?

Du menar att du har en 90-cm-säng och en 80-cm-säng bredvid varandra? I så fall är det väl bara att leta efter sängkappa för dubbelsäng? Eller menar du något helt annat :confused:?

Jo precis.
Haha. Kanske är så enkelt, jag tänkte bara att det ställer till det. Ska kollas upp!

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
773
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
561
Senast: MJLee
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
810
Senast: MiniLi
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka