Film!
Sovrummet är nog det enda jag inte är nöjd med... ångrar fondtapeten lite faktiskt! Väggarna på sidorna är tapet som förra hyresgästen satt upp..
Det enda jag vet är att jag ska ha mer växter i fönstret..
Är ju tyvärr inte så stor yta att jobba med..
Den gröna tapeten är jättefin! Fondväggen är inte min smak. Hade det nu inte varit en teaksäng hade jag rekommenderat att måla och dessutom byta ut listerna till högre vita men de måste ju harmoniera med sängen. Golvlånga vita gardiner, skira. Mkt grönt i fönstret ( ta igen teak/brunt läder på krukor av olika modell), bygg elementskydd ( teakfärgat alt. vitt beroende på säng och list). Lägg trägolv eller dölj golv med jättematta. Adnetspegel i brunt läder hade ju varit pricken över i:et men de är ju tokdyra. Finns liknande kopior. Sobert enfärgat sänglinne.
Vill du istället behålla dina sprakande sängkläder hade jag rekommenderat att inte ha fondvägg utan fortsätta med samma tapet som på resten av väggarna och låta sängen vara fokus och ta upp "accenter" ( stavning?!) i form av ex.vis orangea grejer du kan ställa på tavellist (av teak eller målad vit) samt ta igen med krukor eller häftig 50-talslampa!