Wow. Jag får värsta adrenalinrusningen vid de testerna, blir så mkt på samma gång.
Det är väl en vanlig biverkning men jag mår som vanligt. Ingen hjärtklappning av preparaten heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow. Jag får värsta adrenalinrusningen vid de testerna, blir så mkt på samma gång.
Det är väl en vanlig biverkning men jag mår som vanligt. Ingen hjärtklappning av preparaten heller.
Jo det är väldigt vanligt. Använde det förut när jag var trött på morgonen och körde buss. Effektivare än koffein för mig.
Det går att undvika själva stadskärnan och köra en mindre väg. Betydligt lugnare och def kortare. Jag börjar jobba till veckan men har lediga dagar. Hör av dig när du tar bil så kör vi tillsammansJag kommer från Västerås och ska till universitetet och så hem igen. Dit gick hyfsat när jag kunde följa skyltningen även om jag gjorde någon miss. Men hem tappade jag bort mig och körde varv på varv i stan innan jag tog mig ut till e18...
+1 på den! Vart finns de övervuxna ponnyerna/små storhästarna?Läser annonser och surar att det aldrig dyker upp något som passar
Danmark+1 på den! Vart finns de övervuxna ponnyerna/små storhästarna?
Så det är där man ska leta alltså! Synd att det är så långt dit!Danmark
+1 på den! Vart finns de övervuxna ponnyerna/små storhästarna?
Spännande! Hoppas du hittar vad du söker, det verkar inte så lätt!Nu ringde faktiskt en person som har en häst som kan passa. Dock är det en ponny, maxad D. Men Connemara av lite rejälare modell. Väldigt trevlig ponny som är mycket tävlad med bra resultat.
Äh ni var ju ingen hjälp.
Den som lovade att jag (!!!) skulle göra en ska få något lämpligt straff.
Eller så hoppas jag att ICA har en färdig
+1 på den! Vart finns de övervuxna ponnyerna/små storhästarna?