Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på barnDen har funnits för två länge. Testade det förra hösten, har fortfarande inte lagat två av maträtterna. Linsgryta med tonfisk är liksom inte passande för barn riktigt...
Men X, och russinen är kvar?Ja. Han åker till en vän som red honom på ridskolan
Vi kommer ju inte kunna rida tillsammans på flera år och fyra är eg två för många så det här blev en bra lösning
Men X, och russinen är kvar?
Jag kommer från Västerås och ska till universitetet och så hem igen. Dit gick hyfsat när jag kunde följa skyltningen även om jag gjorde någon miss. Men hem tappade jag bort mig och körde varv på varv i stan innan jag tog mig ut till e18...Det har varit ganska mycket av arbeten den här sommaren. Vanligtvis brukar det inte vara riktigt så här bökigt. Det som oftast blir ett irritationsmoment är alla enkelriktningar och att man måste köra runt själva stadskärnan. Vart bor du? Vilket håll kommer du från?
Jag måste göra smörgåstårta.
Det är äckligt.
Hur gör man en med typ ost och skinka som inte är äcklig?
Jag måste göra smörgåstårta.
Det är äckligt.
Hur gör man en med typ ost och skinka som inte är äcklig?
Man drar över leverpastej blandad med vispad grädde och konserverade mandariner med majonäs.
Sen är det bara att sno ihop skinkrosor för glatta livet. @Petruska kan hålla kurs.
LA CARAMBOLE!Du glömde stjärnfrukten så den får en exotisk touch
Nänänä! Det är de leverpastejdoppade kräftstjärtarna som är mitt gebit!Man drar över leverpastej blandad med vispad grädde och konserverade mandariner med majonäs.
Sen är det bara att sno ihop skinkrosor för glatta livet. @Petruska kan hålla kurs.
Nänänä! Det är de leverpastejdoppade kräftstjärtarna som är mitt gebit!
Skinkrosor. Jag har länge tyckt att laxros är en smula vulgo. Men skinkrosor! Och det existerar!Förlåt. Blandade ihop dig med @Koltrast eller @mandalaki tror jag.
Äh ni var ju ingen hjälp.
Den som lovade att jag (!!!) skulle göra en ska få något lämpligt straff.
Eller så hoppas jag att ICA har en färdig