Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i skolan och väntar på att kl ska bli 13. Hade bokutlämning kl 10 (man får hyra böckerna av skolan)och sedan inget mer förrän föreläsningen kl 13. Givande dag :banghead:
Bor för långt från skolan för att det ska vara värt att åka hem också.

Det har varit ganska mycket av arbeten den här sommaren. Vanligtvis brukar det inte vara riktigt så här bökigt. Det som oftast blir ett irritationsmoment är alla enkelriktningar och att man måste köra runt själva stadskärnan. Vart bor du? Vilket håll kommer du från?
Jag kommer från Västerås och ska till universitetet och så hem igen. Dit gick hyfsat när jag kunde följa skyltningen även om jag gjorde någon miss. Men hem tappade jag bort mig och körde varv på varv i stan innan jag tog mig ut till e18...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar