Nu ringde faktiskt en person som har en häst som kan passa. Dock är det en ponny, maxad D. Men Connemara av lite rejälare modell. Väldigt trevlig ponny som är mycket tävlad med bra resultat.
Connemara, bara att slå till!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ringde faktiskt en person som har en häst som kan passa. Dock är det en ponny, maxad D. Men Connemara av lite rejälare modell. Väldigt trevlig ponny som är mycket tävlad med bra resultat.
Haha!Den jag säljer idag är 150-152
Och jag vet en jättefin som blir för stor men han är två nu tror jag, så kanske för ung?
Kattungarna tycker det är onödigt....
P.s. Jag älskar smörgåstårta, massor!!! D.s.
@Inglorion Hoppas du får sova och att det fixar sig med ragget, ibland kan man inte få saker att bli som man tänkt sig från början. Han ska väl vara glad att du tar och försöker hitta lämpliga lösningar och inte bli sur på det där viset.
Inte ett dugg löjligt att gråta när man är trött och slut, bara mänskligt!
Tillägg:
Bra de kollar halsmandalarna ordentligt.
Dom körde rally. Upp i fåtöljen, vidare till fönstret, ner på stolen i andra änden av rummet, ner på golvet och tillbaka till fåtöljen. Emellanåt bytte den ena varv så dom möttes och kunde bråka lite också.Kissemissmarodörer!
Dom körde rally. Upp i fåtöljen, vidare till fönstret, ner på stolen i andra änden av rummet, ner på golvet och tillbaka till fåtöljen. Emellanåt bytte den ena varv så dom möttes och kunde bråka lite också.
Dom blev trötta tillslut så jag lyckades sova 45 minuter eller så. Men jag blir nog hemma från jobbet imorgon också. Helt slut i kroppen även om jag lyckats hålla huvudvärken borta med tabletter.
Tack.Givetvis ogilla på den hotande värken. Krya på dig
Då är det illa! Har dom stängt alla cafe o matställen? eller är det en flygplats ute i buschen?Sitter på flygplatsen och hungrar.. Tror inte ens min labrador obotliga hunger går att jämföra med min just nu.
Oj då är det illa om labrador som svälter är i lä.Sitter på flygplatsen och hungrar.. Tror inte ens min labrador obotliga hunger går att jämföra med min just nu.