Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag varit hos frissan och klippt mig (var drygt ett halvår sen så det behövdes verkligen), passade på att färga ögonfransar och ögonbryn när jag ändå var där. Då ingår det att hon även plockar dem vilket är bra eftersom jag är halvblind och kör på känsla ;)
Sen bar det iväg för att hämta två rundbalar med hö. Nu ska jag bara sluta svettas så att jag kan slänga på mig ridbyxor och sticka ut en sväng. Dressyr på ängen? Känns som det skulle kunna bli så :)

P.s. Jag älskar smörgåstårta, massor!!! D.s.

Promenerat med hunden en sväng.
Nu ska jag äta.
Har lite funderingar jag måste reda ut.
Och ett samtal att ringa som jag har glömt av.

@Inglorion Hoppas du får sova och att det fixar sig med ragget, ibland kan man inte få saker att bli som man tänkt sig från början. Han ska väl vara glad att du tar och försöker hitta lämpliga lösningar och inte bli sur på det där viset.
Inte ett dugg löjligt att gråta när man är trött och slut, bara mänskligt!

Tillägg:
Bra de kollar halsmandalarna ordentligt.

Egentligen lät han nog mer än det egentligen var menat och när jag faktist sa att han kanske överreagerade bad han om ursäkt för att han hade höjt rösten, för det var onödigt (och fick det att låta som att han var riktigt arg när han inte var det) även om han hade rätt i sak. Det är ju tur att han säger till när han inte tycker om saker i alla fall istället för att bara hålla på det :D

Ja det kändes mest som att det liksom egentligen inte var relaterat till att han var arg, mer som att det liksom inte fanns någon barriär kvar :D

Kissemissmarodörer! :love:
Dom körde rally. Upp i fåtöljen, vidare till fönstret, ner på stolen i andra änden av rummet, ner på golvet och tillbaka till fåtöljen. Emellanåt bytte den ena varv så dom möttes och kunde bråka lite också. :laugh::love:

Dom blev trötta tillslut så jag lyckades sova 45 minuter eller så. Men jag blir nog hemma från jobbet imorgon också. Helt slut i kroppen även om jag lyckats hålla huvudvärken borta med tabletter.

Dom körde rally. Upp i fåtöljen, vidare till fönstret, ner på stolen i andra änden av rummet, ner på golvet och tillbaka till fåtöljen. Emellanåt bytte den ena varv så dom möttes och kunde bråka lite också. :laugh::love:

Dom blev trötta tillslut så jag lyckades sova 45 minuter eller så. Men jag blir nog hemma från jobbet imorgon också. Helt slut i kroppen även om jag lyckats hålla huvudvärken borta med tabletter.

Givetvis ogilla på den hotande värken. Krya på dig :)

Stort grattis @athena_arabians !!!

jumping_yellow_striped_cat_emoticon_by_embea-d4uqwvy.gif

Jag hulkar inte ofta och klarar av mycket men dagens städning fick mig att hulka ett 10 tal gånger :yuck: :wtf: :crazy: :arghh:

Man slutar aldrig förvånas över hur det kan se ut men äcklad blir man med jämna mellanrum :meh:

Sitter på flygplatsen och hungrar.. Tror inte ens min labrador obotliga hunger går att jämföra med min just nu.
Oj då är det illa om labrador som svälter är i lä.
Se för tusan till att få något i magen snabbt. det är ju verkligen superakut.
(att knapra på väggen blir man inte mätt av, inte toapapper heller även om du säkert kan tro det nu)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
701
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar