Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som ett uppdrag för @Miran
Med varm hand överlåter jag det uppdraget till Blacksmithfarm ....Alternativt @Blacksmithfarm som gjorde en sammanställning av snuskpoesitråden
Den tråden är verkligen episk
Jag märker inte heller ingenting när jag dricker kaffe. Men av alla energidrycker får jag ångest av...Jag reagerar inte på koffein heller. Dricker inte kaffe men märker inget när jag dricker energidryck. Jag är nog avtrubbad som person
Connemara, bara att slå till!!
Hur viktbärande är en Connemara? Väger runt 85 kg, 174 lång.Connemara, bara att slå till!!
Hur viktbärande är en Connemara? Väger runt 85 kg, 174 lång.
Jag vill ha ny häst efter Gammelmannen, men vet inte riktigt vad jag vill ha. Inget för tävling, förutom någon klubbtävling. Lite hopp och dressyr hemma, gärna WE. Men mest ut i skogen. Gärna köra också.
Ibland är jag sugen på en shettis el. likande för bara körning och agility.
Jag är arg, less, uppgiven.
Benet har blivit betydligt sämre. Kan nu inte ens gå i trappor längre (eller ja, kan kan jag, men det gör fruktansvärt ont så jag undviker dom). Det räcker med att sätta en sko på foten så börjar jag halta för att det drar i den bitna muskeln, och ont gör det! Cykla går an fortfarande, men är långt ifrån en bekväm transportmetod. Igår skrek jag till när jag åkte hiss, för inte ens det funkar felfritt trots att den är väldigt försiktig vid start/stopp .
Ska ringa vc imorgon och hoppas att dom kan trolla fram en läkartid, och se om det kan bli en remiss nånstans vidare därifrån om hen inte kan uttala sig direkt.
Just nu känns det som att praktiken kommer vara i fara, om jag inte ens kan sitta på en föreläsning i en halvdag utan att behöva ha benet i högläge.
Hur viktbärande är en Connemara? Väger runt 85 kg, 174 lång.
Jag vill ha ny häst efter Gammelmannen, men vet inte riktigt vad jag vill ha. Inget för tävling, förutom någon klubbtävling. Lite hopp och dressyr hemma, gärna WE. Men mest ut i skogen. Gärna köra också.
Ibland är jag sugen på en shettis el. likande för bara körning och agility.
Ok. Vet ju inte riktigt vad jag vill ha för pålle än. Och så är det där med att hitta stallplats också...De rejälare klarar mycket