Heja liksom hahaJag fick hänga lite längre på uddevalla c. Jääj eller nått. :/
Den livliga centralen haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja liksom hahaJag fick hänga lite längre på uddevalla c. Jääj eller nått. :/
Haha lite så ja. Nu uppskattar jag iofs att det är lite folk där av uppenbara skäl men booooooringHeja liksom haha
Den livliga centralen haha
Tuggar i mig citodon o väntar på att äppelpajen ska bli klar.
Det är därför man skaffar en robot
Citodon kan vara en riktig höjdare om man tar tillräckligt många så kan man flygaÄppelpaj är gott men citodon är usch!
Då får det bli:
Postort län postnummer <-- ?
Egentligen är det viktigaste att svenska posten fattar och lite övertydlighet skadar ju inte.
Jodå. Vi har schäfer modell hårig, två katter och två papegojor, de sistnämnda skräpar ner något kopiöst. Nemas problemas!Tyvärr tror jag att de flesta robotar inte skulle fungera så bra med golden retriever-päls
Men ELLER HUUUR? OFTA!?!(Målbrottsbröööl)Förlåt. Blandade ihop dig med @Koltrast eller @mandalaki tror jag.
Jodå. Vi har schäfer modell hårig, två katter och två papegojor, de sistnämnda skräpar ner något kopiöst. Nemas problemas!
Åh Jag satt och tittade om det inte fanns några lämpliga platser att ställa bilen på vägen in och sedan ta lokaltrafiken ut till högskolan.. Men då kanske det löser sig ändå! Imorgon åker jag buss också, och jag har inte tittat närmare på nästa veckan än...Det går att undvika själva stadskärnan och köra en mindre väg. Betydligt lugnare och def kortare. Jag börjar jobba till veckan men har lediga dagar. Hör av dig när du tar bil så kör vi tillsammans
Vi fick kort när jag var lite och bodde i östergötland,Tja... på den gamla goda riktiga Posten-tiden fick pappa ett vykort från Kina med adressen:
Keken
Svärdsjö
Sweden