Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade kunnat klandra Göteborg, om det inte vore för att det började bli sämre redan i Västerås@cili Nej det är inte sant din stackare!
Hoppas du får ordentlig hjälp snabbt så det blir bra någon gång.
*förbannar hundens ägare, hunden och (@cili som fick för sig att cykla) och dessutom den som snodde förra cykeln så detta blev, blää!*
Eller är det luftfuktigheten sen du kom hem som ställer till det? Omställningsproblem bara? *hoppas*
Krya på dig!Stoppat i mig en Naproxen och sjukanmält mig för imorgon.
Någon som kan förklara hur i hela friden man ska fylla i sin adress på ebaykontot för det inte ska bli knasigt?
Som det ser ut nu på mina adresser på kontot:
Förnamn Efternamn (verkar ju okej)
Härborjag gatan 20 (verkar ju okej)
Stad (postadress, verkar ju okej) - (state, skulle jag vilja skriva:län men hallå vad det blir mysko och kan inte hoppa över så satt streck) efter det på samma rad 111 22 (postnr, verkar ju ok)
City, state och zipcode står i rad efter varandra.... Hur vad och tips där??
Nedanför: sweden (jo men kan ju vara rätt typ?)
Någon som förstår hur jag menar?
Känns ju inte riktigt okej att det blir:
Anna Andersson
Härbor jag gatan 20
Poststad Västra Götaland 111 22
Sweden
Tack.Krya på dig!
Det är därför man skaffar en robotSådärja. Jag har packat allt som går att packa. Bara tandborste, astmamediciner och sånt kvar men det får jag packa samma dag. Nu ska jag bara samla kraft för att dammsuga. (Ord kan inte beskriva hur mycket jag avskyr det!)
Jag fick hänga lite längre på uddevalla c. Jääj eller nått. :/Grattis @athena_arabians
@bumpo västtrafik suger verkligen,hoppas llt löser sig.
Själv ska jag laga lite mat kanske
Adressen blir alltid lite knölig. City är staden (i mitt fall byhåla) och zip code postnumret så jag fyller i det rakt av plus att jag fyller faktiskt i länsnamnet. Adressen ser lite underlig på paketen men de har hittills kommit fram