Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jadu vilken morgon...
Skottat tak och framför dörrar och en hage. Det har kommit alldeles för mycket snö. Blir helt matt.
Grannen har plogat massor nu på morgonen så det är snöberg lite här och var

Jag trodde folk var fattiga till 25:e Jan och nu fått nytt liv. Men jag verkar ha fel :cautious:
Jag tror förklaringen är vädret faktiskt, folk håller sig hemma mer. Hade nog inte förutsatt att folk är fattiga för att de inte ger sig ut och shoppar i det här :p.

Stallet klart, på väg hem nu. Blir en längre promenad med hundarna direkt när jag kommer hem, efter det ska jag äta min semmeldoughnut.

Snöstorm här idag, jag måste till affären och överväger vilket alternativ som är bäst. Gå eller ta bilen, det är inte långt men kallt, halt och blåsigt

Jag tror förklaringen är vädret faktiskt, folk håller sig hemma mer. Hade nog inte förutsatt att folk är fattiga för att de inte ger sig ut och shoppar i det här :p.

Ja idag köper jag också den förklaringen! Men vädret har ju inte varit så spårat innan ändå? Men folk är kanske väderkänsliga?

24F4224F-F44D-4651-876D-0200D4BD392D.webp

Skönt att vi går mot ljusare tider nu.
Semlorna vart iaf goda!

Vaknade till snökaos idag. Sambon är på väg hem och det var så galet mkt snö på vår väg. Nu kom äntligen grannen och plogade. Så nu kan han ta sig hem iaf. Jag ska ut och skotta fram en gång till huset. Vovvi höll på att drunkna när jag släppt ut henne.
Hoppas snön får ligga kvar!

prokrastinerar fortfarande.

Ägnar mig åt matte. Räknar ut att jag får mer än dubbelt så mycket inkomst från nya jobbbet jämförtmed a-kassan. Gör inte ont.

/mvh ständig ekonomisk ångest

Jag får ångest om jag inte sparar 10 k i månaden.
Iofs inte jämförbar ångestnivå om man jämför med den ångest som skapas av läckande rör :cautious:

Håller på att köra lådor till lägenheten och packar upp allt som går.

Är på jakt efter besticklåda som passar i låda 30x50 cm. Hopplöst! Ikea har fina i trä men de är 32 cm...

Är jävligt off pga vädret. Imorgon Fashionweek och känner noll sug. Men ska släpa mig till Beckmans visning vid lunchtid iaf

Sitter och känner mej så nöjd efter att ha skottat/sopa/skrapat fram bilen. Som jag ska ha i kväll. Den är inte använd på 10 dagar så det var en dl snö att ta hand om

Hundpromenad i snön... MYCKET halt på sina ställen på den plogade grusvägen :eek: ! Jag lyckades trilla en gång också - benen bara slant undan. Och hunden - som husse höll i - kom och skulle kolla hur det gick med mig. Då halkade han också. Gissa vem som husse ömkade...... :meh: ........ :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka