Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Definitivt intressant!
morr - försökte få in bilder i PM, men se det gick inte alls.
Så ni övriga får stå ut med foton.
1549214436340.webp

Huset färdigsanerat efter nattens och morgonens spyor och nya sovrummet blev helt klart så vi har flyttat ner sängen nu. Blev sååå fint :love: Är så nöjd med mitt golv- och tapetval!

Snart promenad med hunden och kvällsfodra hästar och kanin. Sen blir det serie i sängen innan vi förhoppningvis får sova utan avbrott för att hjälpa barn som spyr.

Huset färdigsanerat efter nattens och morgonens spyor och nya sovrummet blev helt klart så vi har flyttat ner sängen nu. Blev sååå fint :love: Är så nöjd med mitt golv- och tapetval!

Snart promenad med hunden och kvällsfodra hästar och kanin. Sen blir det serie i sängen innan vi förhoppningvis får sova utan avbrott för att hjälpa barn som spyr.
Var är bilden??? :mad:

Jag och sambon undrade varför vi hade strömavbrott igår... ooops...
Ca 50 meter från vårt hus... tog med sig både telestolpe och vajrar..

Känns lite sådär att det ljusnar snart och jag ska se om jag kan ta mig över berget till jobbet efter gårdagens storm

Jag ser bilder på fb på all snö som verkar ha dumpat ner över delar av Sverige. Tänk er att det var regn istället woop woop

(Det syns knappt men det är en bil under trädet också)

Screenshot_20190204-055032_Gallery.webp

Jag och sambon undrade varför vi hade strömavbrott igår... ooops...
Ca 50 meter från vårt hus... tog med sig både telestolpe och vajrar..

Känns lite sådär att det ljusnar snart och jag ska se om jag kan ta mig över berget till jobbet efter gårdagens storm

Jag ser bilder på fb på all snö som verkar ha dumpat ner över delar av Sverige. Tänk er att det var regn istället woop woop

(Det syns knappt men det är en bil under trädet också)

Visa bifogad fil 24862
:eek:
Sverige - Australien 1-0
;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka