morr - försökte få in bilder i PM, men se det gick inte alls.Definitivt intressant!
Så ni övriga får stå ut med foton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
morr - försökte få in bilder i PM, men se det gick inte alls.Definitivt intressant!
Du får sluta prata med SMHI...SMHI berättar att jag ska skotta snö imorgon också. Nu vill jag inte ha mer.
Var är bilden???Huset färdigsanerat efter nattens och morgonens spyor och nya sovrummet blev helt klart så vi har flyttat ner sängen nu. Blev sååå fint Är så nöjd med mitt golv- och tapetval!
Snart promenad med hunden och kvällsfodra hästar och kanin. Sen blir det serie i sängen innan vi förhoppningvis får sova utan avbrott för att hjälpa barn som spyr.
Så här löste jag mitt snöproblem.Väntar på pizzaaaa! Känner mig värd den efter skottat av helvetes. Det kom ca 40 cm inatt. Och var plusgrader först..
Bra träning iaf!
Var är bilden???
Min enda traktormöjlighet är grannen med firma. Han är svindyr så jag skottar vidare.Så här löste jag mitt snöproblem.
Visa bifogad fil 24858
Haha, då är du glad över att du inte har min inkomst ^^ Längtar efter att jag har ett "riktigt" jobb där jag får lön istället för arvode!Jag får ångest om jag inte sparar 10 k i månaden.
Iofs inte jämförbar ångestnivå om man jämför med den ångest som skapas av läckande rör
Så här löste jag mitt snöproblem.
Visa bifogad fil 24858
Ja men det är synd att YR nästan alltid har felDu får sluta prata med SMHI...
YR är mycket snällare, men säger att det ska bli kallt istället
Så här löste jag mitt snöproblem.
Visa bifogad fil 24858
Jag och sambon undrade varför vi hade strömavbrott igår... ooops...
Ca 50 meter från vårt hus... tog med sig både telestolpe och vajrar..
Känns lite sådär att det ljusnar snart och jag ska se om jag kan ta mig över berget till jobbet efter gårdagens storm
Jag ser bilder på fb på all snö som verkar ha dumpat ner över delar av Sverige. Tänk er att det var regn istället woop woop
(Det syns knappt men det är en bil under trädet också)
Visa bifogad fil 24862
Sverige - Australien 1-0
Det är ngt annat än salamandern jag hittade här i höstas.Haha verkligen!! Detta är morgonens nyhet... fotot taget "mitt i stan" på fastlandet
Visa bifogad fil 24871