Låter kul även om den är brunen vanlig tråkig brun storhäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter kul även om den är brunen vanlig tråkig brun storhäst
Ska fodra hästarna om 40 min men funderar på att åka nu. Det är ett nytt regnoväder på väg och jag vill helst inte köra idag alls. Idag ska tydligen bli det värsta dagen men än så länge är det "lugnt". Men det kommer slå till om ca 20-40 min gissar jag
Lyckats ha sönder en propp, så väntar på att affärerna ska öppna. Eller går det att köpa i mataffären?
Det är katastrof här hemma just nu, har varken tv eller internetJa, de brukar ha.
Vad gör jag nu? Kurar på verandan. Regn.
Dammen har brustit inne i stan på fastlandet. Folk evakueras. Australiensk militär flyger in för att hjälpa, amfibie- vehicles på gatorna. Mer regn nu och näst 6 timmar forecast.
Vi är bra här på ön men har ingen el sen ett par timmar (vår del, inte hela ön tack och lov).
Det är ren j-a katastrof med flera hundra och med flera tusen snart, hem under vatten!
Samtidigt härjar den största j-a skogsbranden någonsin på Tasmanien och halva ön brinner upp.....
en vanlig tråkig brun storhäst
Jag tror att jag har köpt alla mina proppar i mataffär. Brukar finnas bland glödlampor och liknande prylar.Lyckats ha sönder en propp, så väntar på att affärerna ska öppna. Eller går det att köpa i mataffären?
Det är katastrof här hemma just nu, har varken tv eller internet
Har aldrig behövt köpa tidigare, tror aldrig jag behövt byta heller.Jag tror att jag har köpt alla mina proppar i mataffär. Brukar finnas bland glödlampor och liknande prylar.
I love fullservice!