Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Januari är väl årets fattigaste månad?
Själv har jag haft en drös försäkringar och skatter etc som grävt djupa hål i min redan skadeskjutna ekonomi.

Ser med förväntan fram mot min lön i februari. :D

Jag hade också en hög försäkringar. Det blev inte så mkt kul-spenderande den här månaden för mig.

Vi märker av minskad köpanda från folk i januari. Folk har dels en del årsbetalningar i januari och dels lagt mkt pengar på jul och nyår.
Sambon har också alltid mycket mindre häst-kiro-kunder under januari. Det har varit samma under ca 20 år minst.

Januari är väl årets fattigaste månad?
Själv har jag haft en drös försäkringar och skatter etc som grävt djupa hål i min redan skadeskjutna ekonomi.

Ser med förväntan fram mot min lön i februari. :D
Ja många räkningar kommer i januari. Och det direkt efter julen som brukar kosta mycket.

Insåg idag att min hushållsassistent börjat behöva pallativ vård.... :cautious:
Märkligt - den är ju bara från typ -75 :rofl: Vackert brun- och senapsfärgad

Jag vill ha en likadan men ny. Min heter Hugin men numera tror jag att det är Kenwood som motsvarar.
Visa bifogad fil 24793
De gamla är BÄST :up: ! Jag hade en URGAMMAL ärvd Bosch - ungefär lika gammal som jag.... ;) (dvs från slutet av 60-talet) som till slut dog nu i somras. Jag kikade runt lite, men i slutänden blev det en ny Bosch....

Sitter och gaggar med grannen. Vi vill bli stenhårda elaka tanter. Men vettefan om vi är nog genuint hårdhjärtade. Fan. Men för all del: ”skål”

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka