Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hittat en att låna idag. Hittar jag inte min sen får jag väl köpa en nya. Förstår inte varför så många släp fortfarande har den gamla kontakten, min gamla bil från början av 2000-talet hade den nya kontakten.

Hm, jag TROR min Volvo (-02) har en gammal kontakt... men jag ska inte svära på det.

Söker efter ett riktigt gott recept på semlor. Hittade från ”Leila bakar” så ska testa om de blir goda senare idag.

Sitter just nu och äter spagetti med tomatpesto, fetaost och oliver och dricker te till.

Professorn var lite rolig imorse och körde världens rejs i snön, man kan inte tro att han är 17 direkt 😂

Kört lite grejer till lägenheten. Ska köpa trådbackar och lite grejer till garderoberna. Kan inte snön försvinna så vi kommer åt möblerna i förrådet?!

Ska självklart ha dom kvar! Att sprätta bort axelvaddar gör mig lika ledsen som när folk river bort originalgolv ;)
Nu är det ju dessutom största trenden så nu kan en ju dessutom leka lite trendig ;)
Bild? Ser fram emot att se dig i gult :D

Själv kom jag precis på att de ju ändrat beslutet i kommunstyrelsen - nu ska vi fötroendevalda få varsin padda. Precis som det varit förut. :banana:

Tidigare hade nån idiot - sorry franskan - kommit på den geniala idén att vi skulle få en ersättning om 800 om året för att hålla oss med dator på sammanträdena. Som om 800 pix skulle räcka till en tillräckligt modern apparat för de senaste avancerade appar vi måste ha för att kunna kommunicera med kommunen. Plus att 4 x 800,- kan kommunen absolut få paddor för eftersom de i så fall köper väldigt många.
Misstänker att IT-avdelningen drar en lättnadens suck. Vågar knappt tänka på hur mycket support de behövt stå med för alla förvirrade poitiker skulle behöva för vad de ska ladda ner, hur det fungerar etc.

Själv har jag en stationär med stor skärm på mitt skrivbord. Inte optimal att släpa med sig på sammanträden... :rofl:

Ska självklart ha dom kvar! Att sprätta bort axelvaddar gör mig lika ledsen som när folk river bort originalgolv ;)
Nu är det ju dessutom största trenden så nu kan en ju dessutom leka lite trendig ;)
Haha jämföra axelvaddar med originalgolv :laugh:
Jag har sprättat bort en del axelvaddar På 90-talet då var det no no med dem så fick plaggen leva några decennium längre hade aldrig trott att de skulle bli inne igen :D

Haha jämföra axelvaddar med originalgolv :laugh:
Jag har sprättat bort en del axelvaddar På 90-talet då var det no no med dem så fick plaggen leva några decennium längre hade aldrig trott att de skulle bli inne igen :D

Det har varit inne ett tag nu men kommer explodera och synas överallt även på kedjorna i vår. Det och gult. Jag ser ut som äggvitan i gult men denna gula var mer lejongul så tror jag kan komma undan med den

Det har varit inne ett tag nu men kommer explodera och synas överallt även på kedjorna i vår. Det och gult.
Du kommer som vanligt att se avspänt elegant ut i både axelvaddar och gult :love:
Men vi övriga... :cautious::meh::wtf:
Vi kommer att se lika underliga som vi ser ut på dom gamla fotona från -80talet :angel: :p
Jag hade verkligen hoppats att det modet aldrig skulle komma åter :wtf: Nu saknas bara pudelfrillalooken också :nailbiting:

Du kommer som vanligt att se avspänt elegant ut i både axelvaddar och gult :love:
Men vi övriga... :cautious::meh::wtf:
Vi kommer att se lika underliga som vi ser ut på dom gamla fotona från -80talet :angel: :p
Jag hade verkligen hoppats att det modet aldrig skulle komma åter :wtf: Nu saknas bara pudelfrillalooken också :nailbiting:

Nja, tänk mer lyxigt typ ”Dynasty”-look. Maxade smycken, powersuiting mer så.
Alla ”eror” har modehöjdpunkter! Tex 70-talets riviera look med maxade långklänningar, långa hår och feta brillor. Går inte jämföra med brun/orange plyshoverall, som exempel

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka