Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt med katten ?Kattuppdatering: släppt från isolering. Har kissat, men ej bajsat. Slickat i sig sås från blötmat och ätit lite torrfoder medan jag var på jobb.
Han kör sitt årliga race med matvägran då han tröttnat på maten som serverasVad har hänt med katten ?
Lika som min Han hade förstoppning förra veckan så vi var till vet med honom han blev bättre under förra helgen ..men fick en provpåse med kattmat då jag var där och den blev slut i torsdags och han vägrar äta något annat så han har fastat sedan dess .Vet kommer till mottagningen här på måndag så jag får åka och köpa en påse till honom .Min katt har sina principer han äter endast det han vill för stunden annars svälter han istället men han är smulan överviktig så lite fasta kanske gör honom gottHan kör sitt årliga race med matvägran då han tröttnat på maten som serveras![]()
Förresten har du inte hört uttrycken att har man hund är man hundägare .Har man katt är man inte ägare utan kattens personalHan kör sitt årliga race med matvägran då han tröttnat på maten som serveras![]()
5eEn omgång plastlådor i diskmaskinen och tvättmaskinen är laddad med dagens femte maskin
Snart ser jag golvet i köket![]()
5eVad har du gjort? Strejkat
![]()
Och nu letar jag grindstolpe beslag ,vet att jag såg dom men var
Sen är grinden klar!![]()
Sista stället du letar på där hittar du det så starta där vet jagOch nu letar jag grindstolpe beslag ,vet att jag såg dom men var
Sen är grinden klar!![]()