Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på att knappa in alla kontakter för hand eftersom det inte gick att göra en transfer från den gamla. Du kan tänka dig hur trevlig jag är just nu...
Du har inte gmail... Eller är din gamla telefon helt död? Annars är det väldigt smidigt med att spara alla kontakter som gmailkontakter och sen plocka upp dem i den nya telefonen! :D

Legat i solen och latat mig med bok och lite surf. Kanske dax att dra mig mot stallet så jag slipper stressa. Måste hem i tid för jag ska vara hundvakt :bump:

Du har inte gmail... Eller är din gamla telefon helt död? Annars är det väldigt smidigt med att spara alla kontakter som gmailkontakter och sen plocka upp dem i den nya telefonen! :D

Hatar Gmail och har inget vettigt på den, det är min slaskmail. Jag är lite lätt paranoid och vill ha lite "väggar" mellan det som är privat, väldigt privat och offentligt :D Automatisk synkning är något av det värsta jag vet, jag var galen när jag installerade Skype på telefonen. Det finns folk i min telefonlista som INTE ska finnas på Skype. Jag har dem kvar i telefonen endast för att bli förvarnad om de ringer (dvs se namnet) :crazy:

Väntar på att det ska bli färdig strängat och jag blir färdig med ensilage tydligen skulle datorn komma i morgon så man slipper skriva på mobilen. Skulle ringt tandis men det får bli en annan dag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka