Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska äta lite middag tror jag. Det blir yoghurt...
Sedan slösurfing tills kl 19 då börjar Bästa veterinären. Sedan är det inte mkt på dumburken i kväll...
Har FF;) Päronen åkte ut till sommarstugan nu i em. Skönt!:banana:

Jag och grannen har tagit en promenad med hästarna. Sen longerade jag Annie över bommar under tiden hon gick med Aramis över desamma. Han behöver lyfta ordentligt på bakbenen så att musklerna kommer igång. Granne L var supersnäll och köpte liniment med arnika till mig så att jag kan massera honom ordentligt.

Vad skulle jag göra utan mina grannar? De är guld värda :heart

Jag hatar mina ögonfransar, min bollighet och att jag för första gången kommer gå på fotboll i kjol :cautious:
Nåja, jag sitter på bussen till Malmö så jag har hopp om livet :up:

Vad har han för fel på ryggen? Är den kass så funkar ju ingenting vet jag av egen erfarenhet.

Det har ar en plastmodell av en ryggrad. Diskarna, de platta bitarna mellan kotorna finns inte kvar mellan 4 kotor och da rakar de gula "flupparna" (som ar nerver) i klam och Maken kan inte ga ordentligt utan har svart att lyfta och fa med sig ena benet. (och du kan inte ana vad det gor med hans handikapp i golf:angel::rofl:)
Nu ska kirurgen satta i konstgjorda diskar for att lyfta isar kotorna sa nerverna inte kommer i klam langre. Det blir ett operationssar fram (som ett kejsarsnitt ungefar) och ett pa sidan.

IMG_2894_zpsypnfaisy.jpg

sedan, under samma operation, ska han satta in skruvar som ska halla ihop det hela. I den har modellen ar kotorna genomskinliga och diskarna bega ... och skruvarna vackert lila.:p och det blir tva sar, ett par var sida av ryggraden.

IMG_2895_zpsziag8zsn.jpg

@Alexandra_W eller nagon annan, ratta mig garna om jag har fel.;)

Förlåt, nu blir det lite många inlägg på raken :o
Nu är jag klar med mitt som ska skickas till Lund, blev totalt 2 snuttefiltar, 11 tuttesnuttar, 7 gosedjur till änglapaket, 11 par byxor och 10 mössor :) Blev precis 1 kg :up:
Nu ska jag packa det i en påse och boka frakten, sen ska jag fixa maten.
Tuttesnuttar?
Nu blev jag nyfiken.

Nähä, hoppa in i duschen och sen på med kläder så jag kan gå och posta paketet och handla lite också. Jag har vart sugen på te hur länge som helst men inte haft nån mjölk hemma på flera veckor men tror jag ska köpa lite nu.

Har väntat sedan kl 14 på att katten ska äta 2. När jag gjort i ordning en portion mat med lite paraffinolja så kom jag precis lagom till att han var sugen på mat, för han åt av 14-maten när jag kom in i rummet. Snabbt byte av mat och sedan åt han med god aptit :up: Hoppas på resultat i kattlådan senast imorgonbitti...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka