athena_arabians
Trådstartare
Det lät äckligt!
Funderar på den där citruslikören till vintern....
Dricker ju inte likör egentligen men det är gott till fruktsallad och till glass!
Vi får väl se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät äckligt!
Funderar på den där citruslikören till vintern....
Dricker ju inte likör egentligen men det är gott till fruktsallad och till glass!
Vad har han för fel på ryggen? Är den kass så funkar ju ingenting vet jag av egen erfarenhet.
Det funkar med potatis till det med![]()
Det går det medMmm när vi var på läger i norra Finland fick vi köttfärssås och potatismos![]()
Tuttesnuttar?Förlåt, nu blir det lite många inlägg på raken
Nu är jag klar med mitt som ska skickas till Lund, blev totalt 2 snuttefiltar, 11 tuttesnuttar, 7 gosedjur till änglapaket, 11 par byxor och 10 mössorBlev precis 1 kg
Nu ska jag packa det i en påse och boka frakten, sen ska jag fixa maten.
Som små snuttefiltar, ca 10x15 cm stora bara. Tydligen har mamma det mot kroppen/bröstet och sen får den lille den med sig när den ska in i kuvösen igen, det ska göra den mer trygg då bebisen då känner mammans doft.. Om jag fattade det rättTuttesnuttar?
Nu blev jag nyfiken.
Möjligen om du tar en rå bit men tillagad?Falukorv är söt! Iaf i min mun![]()
Sött sött sött. Enda gången jag kan med att äta falukorv är grillad, läs bränd, över öppen eld i skogen.Möjligen om du tar en rå bit men tillagad?
/hallonsaft som inte äter falukorv alls längre p.g.a Buke.
![]()
Jag kan bara äta den om den är skivad 3/4 delar o fylld med tomat, lök o ost o sen massvis med ost ovanpå, tillagad i ugn.Sött sött sött. Enda gången jag kan med att äta falukorv är grillad, läs bränd, över öppen eld i skogen.![]()