R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I morgon??Jag är välkommen att komma och kolla på unghästen nästa veckagud vad jag är nervös! Ska ringa banken jag redan har lån hos imorgon och se om jag kan öka på det (och förbättra räntan)
![]()
Min facebookfeed översvämmas just nu av inlägg om lipsense… Tydligen ska det vara något supermärke som håller för allt, har dock inte testat det själv.Jag har ögonbryn, önskar mig läppstift istället.
Det är ju hopplöst, de kladdar eller försvinner och det enda jag har som sitter är signalrött vilket inte är min färg.
Ja deras kundservice hade öppet 9-17 på helgerI morgon??
Sovdags. Blir väl väckt vid 01 typ...
Tack för dina ord@Trott det är när man får såna tankar och funderingar (utom familjens oväsentliga åsikter då) innan man ger sig i kast med nya äventyr, kostnader och utmaningar man oftast är mogen för sin uppgift, vad det än gäller.
Ja sunt förnuft har du![]()
Ska jag hämta min stora hammare och se om det går att knacka in det?Tack för dina ordGäller bara att intala sig själv också att man är mogen för det
![]()
Nyfiken,går du inte o lägger dig för att du inte hör klockan ringa eller varför är du uppe hela natten när du ska iväg tidigt?Tur jag ställde klockan fast jag inte sovit, vart sittandes och läste men det är lugnt nu har jag en mugg kaffe och är i fas så det kommer hålla tidsmässigt.
Nu börjar tankarna komma. Är jag redo att köpa häst? För en unghäst? Kommer jag ha råd (har jag lyckats ha häst under tiden jag pluggade så lär jag ju klara det nu när jag jobbar men TÄNK OM någonting händer)? Vad kommer familjen säga (dom blir nog inte överlyckligainte för att dom egentligen har nått att göra med det)? Tänk om jag "förstör" honom (iom min bristande unghästvana. Sunt förnuft har jag ju men ändå)? Kommer jag ha ork? Jag hatar min hjärna
![]()