Det finns hopp då
Jag avskyr hicka får tokjobbig kramp varenda litet hick tur någon kan tycka att hicka och festligt går ihop Vad har du druckit för gott tro?
Jag? Vatten. Hicka är typ det festligaste som hänt idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns hopp då
Jag avskyr hicka får tokjobbig kramp varenda litet hick tur någon kan tycka att hicka och festligt går ihop Vad har du druckit för gott tro?
Förresten Hyacinthen, jag såg den fantastiska mrs Bucket ikväll....vilken skapelse! Alldeles blommig.
Alltså 3D-ögonbryn är fan det bästa jag gjort. Jag som typ inte har några ögonbryn kan nu chilla osminkad i soffan och de bara sitter där!
Jag har ögonbryn, önskar mig läppstift istället.
Det är ju hopplöst, de kladdar eller försvinner och det enda jag har som sitter är signalrött vilket inte är min färg.
Har du testat läpp-penna från Nars? Den är liksom krämig och kan användas som läppstift och sitter som berget!
Nope! Ska genast kollas upp. Lite färg vill jag gärna ha, ser piggare ut då och när jag inte är preggo och aptrött gillar jag roliga ögonskuggor. Då behöver läpparna lite färg.
Penna-penna eller sån där skruva-upp-penna?Tror att Sephora säljer Nars!