Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håret är tvättat och jag har valt kläder. Jag är inte jättenöjd med outfiten men alla klänningar och jumpsuits och kjolar vägrade funka med den nya piercingen :arghh:

Ingen aning vad jag ska ha för kläder imorgon eftersom att byxorna jag tänkte ha har en fläck och mitt i allt har jag tappat bort bankkortet.
Livet är skoj ibland eller bara jävligt irriterande :banghead:

Känner mig jäkligt less på förkylningen som inte verkar ge sig utan nu har gett sig på luftrören som känns trånga och fulla med slem. Fick världens hostanfall när jag hade skjutsat maken till grannen för att kolla på hockey så jag var tvungen att stanna bilen och hosta klart. :cautious: Jag funderar dock på om jag ska prova och ta en allergitablett, jag brukar reagerar tidigt på pollen för att sen må bättre längre fram på våren när alla andra är som värst. :cautious:

För övrigt tyckte exet att jag "skulle rådfråga mina föräldrar" innan hästköp:eek::meh::rage: vafan det är ju ändå mitt val.... Han hade typ 10 min innan sagt att han ökat på ett lån med 29 000 för att göra klart en äldre bil han har stående :cautious: och nä inte rådfrågade han några föräldrar då :meh: karlar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
791
Senast: Bison
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 495
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar