Tror att jag ska ta och gå och sova.... Har varit småtrött hela dagen. Måste vara försenad reaktion på att jag bara fick 3,5 timmars sömn natt mellan torsdag och fredag..... Har lite sömn att ta igen !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ta vispad grädde och kondenserad mjölk och in i frysenEtt hett tips: En halv burk (dvs 200 g) karamelliserad mjölk blandad med 3 dl vispad grädde blir en HIMMELSK röra ! Jag ska ju ha den i en tårta, men säkerligen supergott som dessert också!
http://zeinaskitchen.se/dulce-leche-mousse/
Menar du kondenserad eller karamelliserad mjölk?Man kan ta vispad grädde och kondenserad mjölk och in i frysen
Kondenserad mjölkMenar du kondenserad eller karamelliserad mjölk?
Hur länge, och vilket länge?Aaaaah - kycklingen blev verkligen superdupergod ! Snart är pommesen också klar, så snart blir det MAT!
VILA DIG, MÄNNISKA... !!!Sammanfattar helgen.
Jag har gjort absolut ingenting. Mest tyckt synd om mig för att den där jäkla förkylningen får mig att må så kasst. För en som får ångest av att inte åstadkomma något så är det rena pinan. Jag har ju så mycket jag BORDE gjort....
Ja ja...
På låg. Cirka 6 timmar, tror jag att det blev.Hur länge, och vilket länge?