Färgar håret nu. Få se om man vågar sig ut i morgon då...
Vilken färg blir det? Och vad hade du innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färgar håret nu. Få se om man vågar sig ut i morgon då...
Antar att det här var ett svar till mig. Aha, du menar alltså att jag ska köpa fler gängpinnar - en till varje hål? Ja, det skulle väl kunna funka . De var ju inte precis dyra. Blir nog faktiskt dyrare att köpa ett metallsåg....Hej, montera en mutter på varje gängpinne, för in i "skruvhålen" och montera de motstående muttrarna. Spänn åt innan du klipper av gängpinnarna. Lycka till !
mörkblond innan, lite rödaktigt nuVilken färg blir det? Och vad hade du innan?
Antar att det här var ett svar till mig. Aha, du menar alltså att jag ska köpa fler gängpinnar - en till varje hål? Ja, det skulle väl kunna funka . De var ju inte precis dyra. Blir nog faktiskt dyrare att köpa ett metallsåg....
Du trycker på knappen ”svara” och skriver efter ] —> tecknet och trycker åter på svara.Se en gång till o det blir fel
Ingen fara - tack för hjälpen !Ja, det blev fel när jag svarade. Ett inlägg med citatet, och ett med svaret. Jag rapporterade ena inlägget o det med citatet togs bort. Sorry men skriver inte så ofta inlägg här, men ville hjälpa till med ett enkelt sätt att lyckas med monteringen.
Absolut!Är det okej att gå och sova nu?