Det gör mottagaren också !Jag hade blivit överlycklig! Men så älskar jag både kaffe och loppis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör mottagaren också !Jag hade blivit överlycklig! Men så älskar jag både kaffe och loppis
Det gör mottagaren också !
Jag hade tyckt det var gräsligtHar börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?
Maten absolut! Men skippa loppiskopparna och det andra krafset.Har börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?
Jag hade blivit glad för allt.Har börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?
Har börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?
Jag gillar ju inte loppisgrejer... annars är det en fin idéHar börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?
Att hon inte skulle gilla julklappen pga att det är loppissaker är not rätt uteslutet - hon går mycket på loppis själv .Jag hade tyckt det var gräsligt
Men många av mina vänner hade uppskattat det. Många är förtjusta i loppisar!
Min bror karaktäriserade loppis så här - en sopstation där man får betala för prylarna.
Riktigt så grovt tänker inte jag men jag har i allmänhet svårt för udda prylar, och gammalt och avskavt.
Men för den som gillar loppis är det säkert helt perfekt!
Nej nej. Verkligen inte allt. Jag har faktiskt några få saker som jag köpt begagnade.Att hon inte skulle gilla julklappen pga att det är loppissaker är not rätt uteslutet - hon går mycket på loppis själv .
Men alltså @tanten , tycker du verkligen att allt på loppis är gammalt och avskavt?? Detta synnerligen vackra (i mina ögon) Glimma glasfat hittade jag för 90 kr på loppis för ett par veckor sedan. Det är absolut 100% felfritt, och SÅ fint ! Jag använder det som ett väldigt dekorativt fruktfat just nu.
Jo, visst finns det mycket skräp.... Man får gräva efter guldkornen !Nej nej. Verkligen inte allt. Jag har faktiskt några få saker som jag köpt begagnade.
Men själva miljön gör mig lite illa till mods. Och det finns så mycket smutsigt, halvtrasigt att det inte väger upp.
Plus att så mycket är onödigt skräp. Prydnadssaker (det mest onödiga jag kan tänka mig) Spruckna skålar etc etc. Saker nån gjort i slöjden. Så mycket skräp.