Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker var och varannan klagar och är trötta så här års. Är inte jättepigg själv.Irriterade mig på att jag knappt fått något gjort idag. Jag borde gjort en massa men har mest masat omkring, lagat mat, tvättat en tvätt och slösurfat.
Men så minns jag att det faktiskt inte är sååå himla länge sedan jag i stort sett sov bort lördagarna för att orka göra något på söndagen. Jag HAR blivit bättre. Min kropp repar sig. Det är trösterikt. Faktum är ju att jag i stort sett hade räknat ut den här kroppen och den här hjärnan för inte alltför länge sedan.
Är du ironisk ?Tycker att det dricks för lite vin ikvällDet var vinprovning på stormarknaden idag och jag blev ju tvungen att köpa på grund av etiketten
Ja ett hästhuvud framifrån... och där kom den !
Tack tack!
Är det en häst på? Hästhuvud
Fast chilenska viner är godast. Så är det.Normalt köper jag ogärna viner från länder utanför Europa. Tycker att transporten känns onödigt när det finns bra viner i Europa
Man MÅSTE få tillåta sig själv att göra "ingenting" ibland... De flesta av oss stressar runt på vardagarna med jobb och alla måsten. Ibland behöver man bara vila och andas !Irriterade mig på att jag knappt fått något gjort idag. Jag borde gjort en massa men har mest masat omkring, lagat mat, tvättat en tvätt och slösurfat.
Men så minns jag att det faktiskt inte är sååå himla länge sedan jag i stort sett sov bort lördagarna för att orka göra något på söndagen. Jag HAR blivit bättre. Min kropp repar sig. Det är trösterikt. Faktum är ju att jag i stort sett hade räknat ut den här kroppen och den här hjärnan för inte alltför länge sedan.
Jag föredrar sydafrikanska vinerFast chilenska viner är godast. Så är det.
Har börjat planera en av årets julklappar. Jag tänker en kaffekorg med ett par söta loppis-kaffekoppar. Någon/några fina loppis-kakburkar med hembakat innehåll (godis och kakor). Kanske en fin gammal bakbok (också loppis). Vad tror ni om det? Är det något som ni hade uppskattat?