Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvudvärk och kollar efter kläder till jul och kompisens bröllop. Hopplöst ju, jag vet inte vad man har på sig på bröllop och vad sjutton ska man ha för storlek. Kommer ju vara som ett jäkla hus då ju :arghh::arghh:

Trött som bara den , blev väckt kl 03:00 av att larmet gick på jobbet( appen tjöt) ringer och väcker chefen och säger larmet har gått och hade stängt av de(spindel framför kameran ) sen upp kl 6 trött redan då . Detta blir en tidig kväll

Jobb om 20 min... sista dagen innan 4 dagars ledigt! Även löning idag jihuu!

Men blir ev inringd att jobba imorrn på morgonen. Har sagt ifrån om eftermiddagen iom att Winx rejsar, kanske sitt sista race... vinner hon så blir hon en legend i galopphistorien som en av världens bästa hästar genom tiderna! Nervöst.

Jag som sa att jag önskade mig en dvd-box av mamma men sen så var jag tvungen att googla för att se om jag sa till om rätt. Men då upptäckte jag att det fanns en sällsynt box med just de alla extra material, så jag googlade som en galning och upptäckte den på tradera istället. Iallafall så tror jag att det är den. Så jag lade ett bud.
Såatteh... Jag får säga det till mamma :angel:

Och nu är jag alldeles uppe i varv och eftersom det är en budgivning så känner jag mig inte nöjd ännu förrän tiden går ut. Gah. Kommer knappast kunna somna nu..!

Trodde jag hade somnat redan men nej det verkar vara helt omöjligt. Viktig dag imorgon så känns bara blahä att ligga här vaken :(
Trodde förövrigt att utebelysningen gått igång men nej det var månen som lyser.
Det är vad jag får göra. Titta på månen

Sista arbetsdagen på företaget. Ska bröta iväg 1 h till första jobbet, göra tre jobb på samma ställe ish och sen åka hem och städa ur bilen. Undrar vad jag ska göra med all färg och pinnar.. Inte mitt bekymmer förvisso.
Just det hämta vinterdäcken med. Eller om jag säger att chefen får hämta dem på verkstan nästa vecka. Hmm. De går knappt in i bilen så mycket bråte som jag har där.
Får väl ringa kollegor och agera budbil idag.

Sista arbetsdagen på företaget. Ska bröta iväg 1 h till första jobbet, göra tre jobb på samma ställe ish och sen åka hem och städa ur bilen. Undrar vad jag ska göra med all färg och pinnar.. Inte mitt bekymmer förvisso.
Just det hämta vinterdäcken med. Eller om jag säger att chefen får hämta dem på verkstan nästa vecka. Hmm. De går knappt in i bilen så mycket bråte som jag har där.
Får väl ringa kollegor och agera budbil idag.
Om det är företagets bil så plockar du väl ur det som är ditt och lämnar företagets grejor, dvs resten, till företaget?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
200
· Visningar
9 684
Senast: Trott
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka