Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaaallt om fötterna, tunna väldigt slitna strumpor gjorde ju inte saken bättre direkt :meh:
hur tänkte jag när jag tog på mig dom i morse egentligen det var ju vitt på backen O_o

Måste plasta in 65 papperslappar .... :arghh::meh: känner mig som värsta miljöboven för det också, men det är en uppgift från chefen :cautious:

Jag borde jobba. Är det okej att ägna sista arbetsdagen åt lättja och förfall?
För en massa år sedan klev jag på en SL-buss. Halade fram pengar och tänkte betala (ja, det var länge sedan :D ) Och chauffören nekade.

Det visade sig vara en gammal kompis jag intee träffat på ett gäng år. Han gjorde sina sista dagar som chaufför och hade bestämt att inte ta betalt. Han och SL var inte de såtaste vänner tydligen så det var en liten hämnd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
200
· Visningar
9 680
Senast: Trott
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka