Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är företagets bil så plockar du väl ur det som är ditt och lämnar företagets grejor, dvs resten, till företaget?
Min lilla sydeuropeiska bil pep som en liten stolle i morse och varnade för risk of ice Jotack, jag vet det, jag har skrapat alla rutorna och det är minusgrader ute. Välkommen till Sverige bilen!
Min tysk varnar vid fyra plus!Min lilla sydeuropeiska bil pep som en liten stolle i morse och varnade för risk of ice Jotack, jag vet det, jag har skrapat alla rutorna och det är minusgrader ute. Välkommen till Sverige bilen!
Det gör min engelsman också rätt irriterande faktiskt för den piper varje gång tempen sjunker under fyra kan ske tre fyra gånger på väg till jobbet Jag veeet att det är kalltMin tysk varnar vid fyra plus!
Min tysk varnar vid fyra plus!
Det är en tropisk bilMin tyska darling frostvarnar när jag kör ut ur källargarage när det är typ 30 grader ute. Mycket oklart beteende
Varm asfalt kan väl i och för sig vara hal det kanske är så den tänkerMin tyska darling frostvarnar när jag kör ut ur källargarage när det är typ 30 grader ute. Mycket oklart beteende
Och min Aussiebil har aldrig körts i kallare än 15 plusMin tysk varnar vid fyra plus!
JAJag borde jobba. Är det okej att ägna sista arbetsdagen åt lättja och förfall?
Låter bra!Bra Då åker jag och hämtar mina vinterdäck och sen säger jag farväl till företaget.
För en massa år sedan klev jag på en SL-buss. Halade fram pengar och tänkte betala (ja, det var länge sedan ) Och chauffören nekade.Jag borde jobba. Är det okej att ägna sista arbetsdagen åt lättja och förfall?
Överväger chokladpudding till kvällsmat härÄter chips till lunch. Jag får det för jag är vuxen.